Gondor Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Jeg har vært plaget av tankekjør de siste dagene. Den ene paranoide katastrofetanken etter den andre. Jeg har villig latt meg føre med tankestrømmen og kjempet mine kamper i mitt indre. Time etter time. Gått glipp av sommeren og barna, bare vært inne i min egen fordømte verden. Men i dag lo jeg godt av mine egne tanker. Det er utrolig hva hjernen klarer å produsere. Men det ligger en ekkel liten følelse der om at det kanskje er sant det jeg tenker på. Jeg dro på en skogstur med sønnen min og hans kamerat i dag. De stakk avgårde mens jeg satte meg på en benk ved et tjern. Der var det mange mammaender med de skjønneste små andunger. Jeg ble helt fjetret av dem. Jeg spiste pistasjenøtter og drakk iste mens jeg ventet på guttene. Jeg hadde med to bøker og leste litt i dem. Guttene kom, vi dro hjem og jeg laget middag. En deilig dag med andre ord. Tankene er der fremdeles, men de har kommet i bakgrunnen. Hvis de dukker opp i morgen, skal jeg være mye mer bevisst på å stoppe dem før de tar fullstendig av og konsentrere meg hardt om å være tilstede i det virkelige livet. Livet uten ap er en utfordring, det skal være visst, men kampen er verdt å kjempe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.