Gå til innhold

sår på tungen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Man får nesten håpe at det har gitt seg nå, nesten et år etter at problemet ble postet....

Jeg så ikke at innlegget var fra i fjor sommer. Jeg svarte i denne tråden for en halv time siden. Hvorfor drar noen frem slike gamle innlegg? 

Anonymous poster hash: e25da...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så ikke at innlegget var fra i fjor sommer. Jeg svarte i denne tråden for en halv time siden. Hvorfor drar noen frem slike gamle innlegg? 

Ja det lurer jeg på også, og det har skjedd temmelig ofte i det siste. Innimellom har den infame smurfen inni meg tenkt at det er selveste DOL sjøl som prøver å få litt liv i et ellers temmelig dødt forum hehe... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det lurer jeg på også, og det har skjedd temmelig ofte i det siste. Innimellom har den infame smurfen inni meg tenkt at det er selveste DOL sjøl som prøver å få litt liv i et ellers temmelig dødt forum hehe... ;)

Jeg har tenkt det samme. Det har skjedd ofte nå det siste halve året, og det er noen merkelige tråder som blir trukket frem. Virker veldig tilfeldig, nesten som om det er en maskin som trekker ut helt vilkårlige tråder og blåser liv i dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt det samme. Det har skjedd ofte nå det siste halve året, og det er noen merkelige tråder som blir trukket frem. Virker veldig tilfeldig, nesten som om det er en maskin som trekker ut helt vilkårlige tråder og blåser liv i dem.

...hmmm.... "maskinen" må nok være menneskelig siden det svares plausibelt i forhold til innhold... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...hmmm.... "maskinen" må nok være menneskelig siden det svares plausibelt i forhold til innhold... :P

OK da - en "lottomaskin" som trekker ut et tilfeldig valgt spørsmål fra hine hårde dager - og så sitter det en i DOL-redaksjonen og svarer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK da - en "lottomaskin" som trekker ut et tilfeldig valgt spørsmål fra hine hårde dager - og så sitter det en i DOL-redaksjonen og svarer :-)

Pussige greier... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man får nesten håpe at det har gitt seg nå, nesten et år etter at problemet ble postet....

Det har gitt seg med det såret ja :), men jeg er fremdeles en del plaget, så jeg setter pris på nye råd.

 

Grunnen til at tråden er blitt dratt frem igjen kan muligens være på grunn av at det ligger en lenke til tråden på en av klikk sine sider.

Anonymous poster hash: 70e3a...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...