xxløvetannxx Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Er det mulig at jeg som stabil over flere år kan bli grensepsykotisk selv om jeg tar min AP? Jeg føler meg så rar, urolig, tenkende og grublende. Glir over i min egen verden. Tyr til gamle og regelrett dumme mestringsstrategier. Føler meg utenfor denne verden, og sliter med å forfølge og sluttføre tankerekker. Har lang historie med psykoser bak meg, og jeg føler på meg at dette har jeg opplevd før. Jeg bruker 150 mg cicordinol depot hver 10 dag, og det har holdt meg stabil over en treårsperiode. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Er det mulig at jeg som stabil over flere år kan bli grensepsykotisk selv om jeg tar min AP? Jeg føler meg så rar, urolig, tenkende og grublende. Glir over i min egen verden. Tyr til gamle og regelrett dumme mestringsstrategier. Føler meg utenfor denne verden, og sliter med å forfølge og sluttføre tankerekker. Har lang historie med psykoser bak meg, og jeg føler på meg at dette har jeg opplevd før. Jeg bruker 150 mg cicordinol depot hver 10 dag, og det har holdt meg stabil over en treårsperiode. 150 mg hver 10 dag, er ikke det veldig mye? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xxløvetannxx Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2013 150 mg hver 10 dag, er ikke det veldig mye? Nei, det er en veldig moderat dose slik jeg har forstått det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Nei, det er en veldig moderat dose slik jeg har forstått det. Ok, da får jeg en dråpe i havet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xxløvetannxx Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2013 Hadde håpet på svar fra spesialisten på denne tråden. Kom meg til legen og han satte 50mg ekstra cisordinol og skrev ut døgndose på 45mg nozinan. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Ja, det er mulig. Sykdomsaktiviteten er vanligvis ikke helt stabil. Nåe er den kanskje litt sterkere. Da kan det være at du trenger litt større dose en tid før det avtar igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xxløvetannxx Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2013 Ja, det er mulig. Sykdomsaktiviteten er vanligvis ikke helt stabil. Nåe er den kanskje litt sterkere. Da kan det være at du trenger litt større dose en tid før det avtar igjen. Takk for svar. Hvor lang tid vil det ta før serumkonsentrasjonen stiger? Føler meg ikke noe bedre. Kan jeg forresten kjøre uten dispensasjon på nozinan? (45mg pr døgn) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.