Gå til innhold

Hvor bråkete er det hos deg? Kart over bilstøy i forskjellige områder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heldigvis temmelig stille der jeg bor :-). Bodde tidligere i flere år langs Ring 2, og er glad jeg slipper den støyen, selv om gode vinduer tok det meste. Ikke veldig kos på balkongen, for å si det slik.

 

En annen og like viktig ting er alt svevestøvet som følger med trafikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella Dotte

Åh, jeg er så lettet, etter flere år med konstant bråk bor jeg nå superstille i en enveiskjørt blindvei!

 

Ikke lange avstanden mellom, men det utgjør en helsikes forskjell.

 

Og jeg har mye bedre vinduer her. Det var nok alltid en liten glipe i de gamle takvinduene.

 

Jeg har også blitt bedre av allergien min, det må ha med støv å gjøre og ikke bare pollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg er så lettet, etter flere år med konstant bråk bor jeg nå superstille i en enveiskjørt blindvei!

Enveiskjørt blindvei? Blir det fullt der den slutter etter hvert, eller rygger alle ut igjen? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella Dotte

Enveiskjørt blindvei? Blir det fullt der den slutter etter hvert, eller rygger alle ut igjen? :-)

 

Premie til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Enveiskjørt blindvei? Blir det fullt der den slutter etter hvert, eller rygger alle ut igjen? :-)

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...