Gå til innhold

Intimitetsvegring?


Norknight

Anbefalte innlegg

Klarer ikke lenger å holde på nære venner over noe tid.Alle mine venner som er 10+ år gamle har forsvunnet ut av mitt liv.Jeg er utadvendt samtidig som jeg eleker å bo og leve alene.Jeg var gift i 10 år fra 82-92.Det er nå 21 år siden.Føler ingen bedring av min bipolare sykdom selv med 100 mg zoloft.Blir nektet psykiater og psykolog,da jeg ikke vil skade andre enn meg selv. Siden jeg er ute av stand til å vise følelser pga lykkepillene,avviser mine barn meg.

 

Sliter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarer ikke lenger å holde på nære venner over noe tid.Alle mine venner som er 10+ år gamle har forsvunnet ut av mitt liv.Jeg er utadvendt samtidig som jeg eleker å bo og leve alene.Jeg var gift i 10 år fra 82-92.Det er nå 21 år siden.Føler ingen bedring av min bipolare sykdom selv med 100 mg zoloft.Blir nektet psykiater og psykolog,da jeg ikke vil skade andre enn meg selv. Siden jeg er ute av stand til å vise følelser pga lykkepillene,avviser mine barn meg.

 

Sliter.

Jeg reagerer på at du blir nektet psykiater når du ikke blir bra med de medisinene de har prøvd. Med rett medisinering kan du få et mye bedre liv, og det er noe jeg mener du bør ha rett på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke lenger å holde på nære venner over noe tid.Alle mine venner som er 10+ år gamle har forsvunnet ut av mitt liv.Jeg er utadvendt samtidig som jeg eleker å bo og leve alene.Jeg var gift i 10 år fra 82-92.Det er nå 21 år siden.Føler ingen bedring av min bipolare sykdom selv med 100 mg zoloft.Blir nektet psykiater og psykolog,da jeg ikke vil skade andre enn meg selv. Siden jeg er ute av stand til å vise følelser pga lykkepillene,avviser mine barn meg.

 

Sliter.

ingen bipolare blir bra med zoloft, det er jo antidepressiva!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Klarer ikke lenger å holde på nære venner over noe tid.Alle mine venner som er 10+ år gamle har forsvunnet ut av mitt liv.Jeg er utadvendt samtidig som jeg eleker å bo og leve alene.Jeg var gift i 10 år fra 82-92.Det er nå 21 år siden.Føler ingen bedring av min bipolare sykdom selv med 100 mg zoloft.Blir nektet psykiater og psykolog,da jeg ikke vil skade andre enn meg selv. Siden jeg er ute av stand til å vise følelser pga lykkepillene,avviser mine barn meg.

 

Sliter.

 

Du bør jo ha rett medisinering og rett hjelp, det har vel alle som sliter psykisk rett på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke på Lillestrøm.Har ikke hatt noen selvmordsforsøk på over 5 år,bare tanker.Har heller ikke truet noen andre på livet.Min ensomhet er både en venn og en fiende.En venn når det bare går 2-3 dager uten å snakke med noen,Vondt og slitsomt når det går 4-14.Da skravler jeg både med postmannen,rimidama og naboen.Har faktisk vurdert en forening for single ensomme over 40.



Anonymous poster hash: 52c0e...f80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det virker ikke som om du er optimalt medisinert for din bipolare lidelse. Fastlegen må stå på for at medisinene vurderes av en psykiater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Det virker ikke som om du er optimalt medisinert for din bipolare lidelse. Fastlegen må stå på for at medisinene vurderes av en psykiater.

Ikke så lenge jeg bor i Oslo eller Akeshus.Fikk heller ingen behandling i Oslo på Holmlia dps.Er det nå jeg skal komme med farlige uttalelser,så jeg får politiet på døra og jeg igjen blir tvangsinnlagt i 12- 17 timer?

Vi som blir feilbehandlet,kan vel også "gå rundt som tikkende bomber" om man bare går lenge nok,får feil medisiner lenge nok,og man inbiller seg gal lenge nok.

 

Mitt hovedproblem,er at jeg bare får forståelse fra de friske,men at de maser på meg at jeg skal rydde,vaske osv.Jeg vil bare dø,og la mine barn se bevisene på at jeg har vært sinnsyk de siste 6 + årene og at jeg til slutt ga opp dette slitsomme livet,uten noe håp,tro eller kjærlighet.

 

Er man feit,gammel og stygg,blir det ikke noe bedre av at man er manisk depressiv også.En lege på Grorud mente jeg hadde en UPF.Eller er det EUPF? Da hjelper det lite med litt formue og litt hjerne,når alt annet er under pari.Fleksnes tilhørte 70 og 80 tallet,ikke i 2013. (Hvil i fred kjære Rolv Wesenlund)

 

Vurderer jo å selge huset og kjøpe noe billigere,så jeg har råd til en bra bil eller en gammel mc.Lettere å kjøpe hus,enn å få seg en snill konemor.

 

Vurderer med til å være 25-50% suicudal i gjennomsnitt i løpet av ett år.

 

Sviktet som far,ektefelle,kristen og arbeidstager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg virkelig lyst til å holde deg i armene mine og trøste deg. Men jeg er kvinne, liten og jeg har sikkert ikke lange nok armer til å holde rundt deg. Dessuten trenger jeg sårt en armkrok selv.

 

Det er fritt sykehus valg i Norge. Orker du å sette deg ned og undersøke om det finnes noe for deg? Du sier at du er formuende. Har du såpass god råd at du kan sondere det private marked?

 

Du er fullstendig viklet inn i din egen hjerne og jeg tror du er avhengig av hjelp for å se lyst på livet igjen. Jeg er selv bipolar og vet hvor invalidiserende det kan være. Finnes det et akutteam der du bor? Jeg har benyttet meg av akutteamet i min bydel (bor i Oslo) og har fått suveren behandling. Jeg husker veldig godt den ene gangen jeg ble tatt i mot av to mannlige, eldre sykepleiere. Jeg var fullstendig på bånn, men de var så til de grader dyktige og omsorgsfulle, at jeg begynte å smile. Jeg ble helt forelsket. Har aldri glemt de to.

 

Prøv å være litt egoist. Tenk på deg selv og din egen helse nå fremover og prøv å være konstruktiv. Det er tankeløst av dine "normale" venner å be deg rydde og vaske, men de har ingen forutsetning for å forstå hvor du befinner deg i landskapet. Du får prøve å være overbærende.

 

Vedder på at du er en god og empatisk far. Og det finnes sikkert en god og snill konemor til deg der ute et sted.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må rett og slett ikke gi opp din søken etter hjelp for dine problemer. Du må ikke la én (eller to) gale avgjørelser bestemme synet ditt på psykiatrien som helhet. Får du ikke hjelp via din nåværende fastlege, så finner du deg en ny en. Lillestrøm? Det er vel flere enn én fastlege der, så du trenger jo ikke dra ut av byen engang.

 

Kan jo sikkert hende de har rottet seg sammen mot deg hele gjengen da, men ville jeg flyttet... langt vekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...