Gå til innhold

Barn på hotellrom


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva synes dere om å la to gutter på 13 år bo alene på et hotellrom som ligger ved siden av foreldrene sitt hotellrom, i Norge?



Anonymous poster hash: 6f417...ce1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

 

Hva synes dere om å la to gutter på 13 år bo alene på et hotellrom som ligger ved siden av foreldrene sitt hotellrom, i Norge?

Anonymous poster hash: 6f417...ce1

 

Det beste hadde vært et hotellrom med 2 soverom.

Men jeg synes at det er i orden. Men dere bør kanskje ha mulighet til å komme inn til hverandre om noe skulle hende, og derfor be om dobbelt sett med nøkkelkort?

Anonymous poster hash: b2eb5...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

Hva synes dere om å la to gutter på 13 år bo alene på et hotellrom som ligger ved siden av foreldrene sitt hotellrom, i Norge?

Anonymous poster hash: 6f417...ce1

 

De er i den alderen at det er naturlig å sove ute i telt uten voksne, så dette med eget hotellrom til guttene kan det ikke være noe i veien for å gjøre :)

Anonymous poster hash: b2eb5...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kommer selvfølgelig an på hvordan guttene er også, glemte jeg å skrive.

Jeg tenker bl.a på  modenhet, selvstendighet, oppførsel, evt sykdom som gjør at det ikke er tilrådelig å la de være alene.

Kan du si litt om hvordan guttene er?



 

 



Anonymous poster hash: b2eb5...e54
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva synes dere om å la to gutter på 13 år bo alene på et hotellrom som ligger ved siden av foreldrene sitt hotellrom, i Norge?

Anonymous poster hash: 6f417...ce1

 

Hvis det ikke er noe spesielt med dem (og da burde du jo ha skrevet det), så er det vel ikke noe i veien med det?  Det er vel først og fremst snakk om overnatting - det betyr jo ikke at de kommer til å styre seg selv på det rommet mesteparten av døgnet, uten kontakt med resten av reisefølget?

 

Hvis det er vanskelig å få mer enn to nøkkelkort pr. rom, bytt slik at foreldrene har nøkkel til gutterommet og en av gutta har til foreldrenes.  Avtal hva dere gjør hvis brannalarmen går (det skjer ikke så rent sjelden på hoteller selv om det ikke er brann). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva synes dere om å la to gutter på 13 år bo alene på et hotellrom som ligger ved siden av foreldrene sitt hotellrom, i Norge?

Anonymous poster hash: 6f417...ce1

 

 

Det må vel være helt greit? Nesten usikker på om jeg skjønner spørsmålet, for det er litt vanskelig for meg å forstå hvorfor det evt. ikke skulle være greit.

 

Våre barn som nå er 10 og 12 har flere ganger bodd på hotellrom ved siden av vårt, både i inn- og utland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Black and pink

Hva synes dere om å la to gutter på 13 år bo alene på et hotellrom som ligger ved siden av foreldrene sitt hotellrom, i Norge? Anonymous poster hash: 6f417...ce1

Ja hva skulle være feil med det?

Mine barn har reist på div leir og turer aleine fra de var ca 9 år. Så mulig at jeg ikke helt ser hva som kan være problemet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke noe problem med det.

Bytt nøkler, så har dere tilgang til rommet om noe ekstra ordninært skulle skje. (guttene har entil sitt rom og en til foreldrenes rom, og omvendt)

Noen hotell har rom med tilknytningsdører, det kan jo være ett alternativ dersom det er tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

 

Hva synes dere om å la to gutter på 13 år bo alene på et hotellrom som ligger ved siden av foreldrene sitt hotellrom, i Norge?

Anonymous poster hash: 6f417...ce1

 

Hei!

 

 

Det er jo greit.

 

Vi lar vår reise med venner og overnatte alene i skogen :-) langt fra oss.

 

De er store nok i den alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om å la to gutter på 13 år bo alene på et hotellrom som ligger ved siden av foreldrene sitt hotellrom, i Norge? Anonymous poster hash: 6f417...ce1

Hvorfor ikke? De har vel eget rom hjemme også, og trenger neppe følge på badet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens! Hva er det du driver med på hotellene, laban? :)

Greit - jeg burde formulert det noe ala "...det er vel først og fremst snakk om å sove der" :P  

 

Poenget mitt var at jeg ikke forstår problemet helt, det er vel ikke sånn at de overlates til seg selv på rommet mesteparten av dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva synes dere om å la to gutter på 13 år bo alene på et hotellrom som ligger ved siden av foreldrene sitt hotellrom, i Norge?

Anonymous poster hash: 6f417...ce1

 

Det vil jeg synes er helt uproblematisk. Forutsatt at dere stoler på at guttene oppfører seg bra.

Dessuten er det mange hotell som har familierom, dvs to rom med dør imellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går selvsagt helt fint :)

 

Du kan godt minne dem på at det er forbudt å klatre ute på verandaen hvis det er veranda i tilknytning til hotellrommet :P Da søstern var 13 og jeg 16 fikk vi eget hotellrom ved siden av foreldrene våre i "syden". Vi hadde en tendens til å glemme nøkkelkortet da vi gikk ut fra hotellrommet... foreldrene våre ble ganske oppgitte etterhvert, så da det skjedde for n'te gang, så bestemte vi oss for å fikse det selv.... Vi hadde funnet ut at det kunne gå an å klatre over fra foreldrene våre sin veranda over til vår, og vår verandadør sto på gløtt... Som tenkt, så gjort - og heldigvis gikk det fint (det var i 5.etasje) :P  Tror vi fortalte dette til foreldrene våre først noen år senere ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...