Gå til innhold

Er det noen som kan anbefale en E-bok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker å ha en e-bok på mobilen og lurte på om noen hadde gode forslag.  Den må være på norsk.  

Jeg fant en bok med tittelen fullt lys og stummende mørke. Skrevet av Rigmor Galtung. Er det noen som har lest den og vil anbefale boken?

Ellers er jeg interessert i bøker angående Bipolar lidelse og andre innen mental helse.

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Game of Trhrones :-)

Veldig bra.

Skrevet

Hei!

Jeg leste boka til Galtung for ikke så lenge siden.

Jeg likte ikke boka spesielt godt. Nå skal det sies at jeg ville lese om bipolar lidelse, og dette blir bare så vidt nevnt i slutten av boka. Hun skriver selv, i slutten av boka, at hun finner frem til en mestringsstrategi for å leve med sine psykiske sykdommer, men nevner ikke hva dette består av. Da blir det en dårlig bok for min del. Men for all del, den var til tider underholdende nok, men ville aldri anbefalt den til noen.

"De gales hus" er en fantastisk bok, den er skjønnlitterær, men man kan alltids lære noe personlig.

"Jeg vil ikke dø, jeg vil bare ikke leve" av Ann Herberlein, likte jeg veldig godt. Bipolar 1, men jeg fikk mye ut av den selv om jeg er bipolar 2. Bra bok!  

Det var det jeg kom på nå:)

Skrevet

Hei!

Jeg leste boka til Galtung for ikke så lenge siden.

Jeg likte ikke boka spesielt godt. Nå skal det sies at jeg ville lese om bipolar lidelse, og dette blir bare så vidt nevnt i slutten av boka. Hun skriver selv, i slutten av boka, at hun finner frem til en mestringsstrategi for å leve med sine psykiske sykdommer, men nevner ikke hva dette består av. Da blir det en dårlig bok for min del. Men for all del, den var til tider underholdende nok, men ville aldri anbefalt den til noen.

"De gales hus" er en fantastisk bok, den er skjønnlitterær, men man kan alltids lære noe personlig.

"Jeg vil ikke dø, jeg vil bare ikke leve" av Ann Herberlein, likte jeg veldig godt. Bipolar 1, men jeg fikk mye ut av den selv om jeg er bipolar 2. Bra bok!  

Det var det jeg kom på nå :)

Takk for svar.  Det var rett før jeg bestilte den ene boken, men nå skal jeg heller se litt nærmere på de du anbefalte. Men den bipolar 1, hvem er det som har skrevet den?  Fikk opp flere treff når jeg søkte på det. Leser du bøker på mobilen selv, og kan anbefale bokklubber og apper til å lese bøkene med?  Jeg har mye bestilt på itunes, men de hadde ingen av disse bøkene.

Skrevet

Takk for svar.  Det var rett før jeg bestilte den ene boken, men nå skal jeg heller se litt nærmere på de du anbefalte. Men den bipolar 1, hvem er det som har skrevet den?  Fikk opp flere treff når jeg søkte på det. Leser du bøker på mobilen selv, og kan anbefale bokklubber og apper til å lese bøkene med?  Jeg har mye bestilt på itunes, men de hadde ingen av disse bøkene.

Jeg mente at Ann Heberlein har bip1, og boka handler om henne. Kjente meg igjen i det hun skrev, tankegangen hennes, selv om jeg er bip2. Det var altså ikke en egen bok, litt dårlig forklart av meg ;)

Leser kun "vanlige" bøker.. så har ikke noe å anbefale sånn sett. Bare regner med at de fleste finnes digitalt, men da gjør de vel kanskje ikke det. Synd.  

Skrevet

Jeg mente at Ann Heberlein har bip1, og boka handler om henne. Kjente meg igjen i det hun skrev, tankegangen hennes, selv om jeg er bip2. Det var altså ikke en egen bok, litt dårlig forklart av meg ;)

Leser kun "vanlige" bøker.. så har ikke noe å anbefale sånn sett. Bare regner med at de fleste finnes digitalt, men da gjør de vel kanskje ikke det. Synd.  

Boken "jeg vil ikke dø, jeg vil bare leve" hørtes interessant ut.  Jeg har ikke klart å finne den som e-bok.  Det er nok ikke alle de har fått digitale ennå, men det blir vel flere etter hvert.  Jeg låner kanskje boken på biblioteket når de åpner etter ferien. Jeg liker best å lese på mobilen, men jeg kunne godt tenkt meg å lese den boken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...