Gå til innhold

Færre menn blir fedre


Gjest Xtra

Anbefalte innlegg

Mye fint under disse hvite sokkene og resten av klærne (mote u-riktige eller ei) skal jeg si deg ;)

Hjelper ikke hvor hot han er under klærne hvis han fortsatt sitter fast i -80-tallet ;) *ser for meg maglor med singlett over solbrune muskler, joggebuksa trekt langt oppi ræva, hvite tennissokker og halvlangt hår som begynner å bli tynt på toppen*             *iler ut av DOL fortere enn svint* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 161
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Togli

    39

  • AnonymBruker

    25

  • morsan

    19

  • Ayia

    19

Mest aktive i denne tråden

Det gjetter jeg de kommer til å fortsette med også, iallefall om de er av typen jeg kjenner et par av også.... ;) Hyggelige og kjekke og gutteaktig sjarm i bøtter og spann,  men jeg må lete med lupe for å finne situasjoner de virkelig har satt egoistiske behov til side for en dame.... Bra damer faller ikke for denne typen gutter, for man ser først og fremst bare ulv når man møter dem vettu... ;)

De er faktisk utrolig hyggelige begge to ;) Han ene kunne jeg glatt ha beholdt, men så var det det med at jeg er ferdig å føde da :P      De begge er veldig klare for å sette egoistiske hensyn til side kan det virke som, men de damene de faller for har barn og hele pakka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er faktisk utrolig hyggelige begge to ;) Han ene kunne jeg glatt ha beholdt, men så var det det med at jeg er ferdig å føde da :P      De begge er veldig klare for å sette egoistiske hensyn til side kan det virke som, men de damene de faller for har barn og hele pakka ;)

Nå tror jeg du misforstod. Det jeg prøvde å si er at de bra damene ikke helt ser, eller rettere sagt stoler på at disse mennene (de jeg kjenner har vært überklar et par tre år etter 15 år med fokus på SEG) virkelig har endret fokus. Bra damer på 35+, single og barnløse har ikke tid til at Mr. Kjekkas plutselig likevel skulle på guttetur et par år til, eller likte en på 30 bedre eller et eller annet annet, sant. Tror disse mennene framstår som for gode til å være sanne, og dermed tar ikke bra damer med få år igjen sjansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg du misforstod. Det jeg prøvde å si er at de bra damene ikke helt ser, eller rettere sagt stoler på at disse mennene (de jeg kjenner har vært überklar et par tre år etter 15 år med fokus på SEG) virkelig har endret fokus. Bra damer på 35+, single og barnløse har ikke tid til at Mr. Kjekkas plutselig likevel skulle på guttetur et par år til, eller likte en på 30 bedre eller et eller annet annet, sant. Tror disse mennene framstår som for gode til å være sanne, og dermed tar ikke bra damer med få år igjen sjansen.

Da er jeg enig med deg ;) De jeg kjenner er jo kjent som fyrer som har flydd fra blomst til blomst i mange år, så kanskje ikke lett å stole på at de nå ønsker å slutte med dette :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ikke hvor hot han er under klærne hvis han fortsatt sitter fast i -80-tallet ;) *ser for meg maglor med singlett over solbrune muskler, joggebuksa trekt langt oppi ræva, hvite tennissokker og halvlangt hår som begynner å bli tynt på toppen*             *iler ut av DOL fortere enn svint* :P

 

Pff, tynt hår du liksom. Jeg må fremdeles vise leg på polet selv om jeg er passert femogtredve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pff, tynt hår du liksom. Jeg må fremdeles vise leg på polet selv om jeg er passert femogtredve.

Okei, da ser jeg heller for meg ei lita, tynn pingle :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke nødvendigvis utdanning er så viktig, så lenge vedkommende matcher meg intelligensmessig (dvs jeg vil ikke føle meg smartere enn ham, men jeg vil heller ikke at han skal få meg til å føle meg dum), og har et engasjement for livet og yrket sitt. Heller enn snekker som elsker jobben sin, enn en livstrøtt og lat advokat. (Også som far til mine barn).  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, da ser jeg heller for meg ei lita, tynn pingle :P

 

Ikke merkelig du mangler mann frøken negativ :P

 

Jeg har blitt kalt feit (før jeg tok av over 15 kilo) men aldri pingle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke merkelig du mangler mann frøken negativ :P

 

Jeg har blitt kalt feit (før jeg tok av over 15 kilo) men aldri pingle :)

Jeg tråkka visst på et ømt punkt der? :P  Ikke for å skryte, men jeg har mange interesserte menn rundt meg, ingen av dem er dog slik at jeg vil ha dem på fast basis :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke nødvendigvis utdanning er så viktig, så lenge vedkommende matcher meg intelligensmessig (dvs jeg vil ikke føle meg smartere enn ham, men jeg vil heller ikke at han skal få meg til å føle meg dum), og har et engasjement for livet og yrket sitt. Heller enn snekker som elsker jobben sin, enn en livstrøtt og lat advokat. (Også som far til mine barn).  

Det er jeg helt enig i! Det typiske er dog at man oftere føler man blir utfordra intelligensmessig sett sammen med menn som har høyere utdannelse. I et forhold blir det fort kjedelig når man føler man diskuterer med en som ikke gir en nye tanker/ny forståelse .. eller hvordan jeg skal forklare det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tråkka visst på et ømt punkt der? :P  Ikke for å skryte, men jeg har mange interesserte menn rundt meg, ingen av dem er dog slik at jeg vil ha dem på fast basis :P

 

Som jeg sa.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa.... :D

Hvorfor skal jeg ha en mann bare for å ha en mann? :P Du velger ikke en partner fordi du er redd for å være alene - du velger en partner fordi du har lyst til å være sammen med ham hver eneste dag :)  Jeg har truffet to slike menn som jeg gjerne skulle hatt livet ut - men pga ulike omstendigheter så ville det ikke funka (bl.a fordi jeg nekter å få flere barn, og fordi jeg ikke er flyttbar).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal jeg ha en mann bare for å ha en mann? :P Du velger ikke en partner fordi du er redd for å være alene - du velger en partner fordi du har lyst til å være sammen med ham hver eneste dag :)  Jeg har truffet to slike menn som jeg gjerne skulle hatt livet ut - men pga ulike omstendigheter så ville det ikke funka (bl.a fordi jeg nekter å få flere barn, og fordi jeg ikke er flyttbar).

 

Har ikke sagt du skal ha mann jeg...   nå som hvite sokker er inn og finnes i alle manne undertøyskuffer er det sikkert for vanskelig uansett ;) Bedre å slappe av med noen episoder Da Capo tenker jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan skal han ellers være? (hvis du ønsker å si noe om det)

Mvh Kirsten Giftekniv :-)

Anonymous poster hash: 0e7a3...620

Usikker på hva du spør om! :)

Jeg vil gjerne ha en som er snill, omtenksom, hyggelig, morsom, og ikke minst er veldig begeistret for meg. He he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg helt enig i! Det typiske er dog at man oftere føler man blir utfordra intelligensmessig sett sammen med menn som har høyere utdannelse. I et forhold blir det fort kjedelig når man føler man diskuterer med en som ikke gir en nye tanker/ny forståelse .. eller hvordan jeg skal forklare det...

Enig. Man må være "på linje".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg helt enig i! Det typiske er dog at man oftere føler man blir utfordra intelligensmessig sett sammen med menn som har høyere utdannelse. I et forhold blir det fort kjedelig når man føler man diskuterer med en som ikke gir en nye tanker/ny forståelse .. eller hvordan jeg skal forklare det...

 

Jeg vil gjerne ha en som er snill, omtenksom, hyggelig, morsom, og ikke minst er veldig begeistret for meg. He he :)

Ganske så spennende tema dette, så jeg må bare innom en tur til med no flisespikkeri igjen ;)  men for meg er det ikke gitt at fyren du ramser opp morsan (omtenksom, morsom, og dessuten digger meg - som er temmelig lik min drømmemann også  ;)) har så innmari høy utdannelse.

 

Jeg tror jeg har trodd at jeg er mer interessert i typen Togli beskriver (utfordrer intellektuelt, en å diskutere bøker med etc) men når det kommer til stykket tiltrekkes jeg av smarte og kloke mennesker, med snertne, artige & kjappe replikker, og et generellt allment opplyst & oppdatert hode. Hvor skarpt de ville gjort det i ex.phil eller hvor mange vekttall de har har ingen betydning, eller det vil si - jeg kjeder meg faktisk lettere om de har gjort det såpass skarpt at de begynner å teoretisere over både smått og stort - hele tiden hehe...  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske så spennende tema dette, så jeg må bare innom en tur til med no flisespikkeri igjen ;) men for meg er det ikke gitt at fyren du ramser opp morsan (omtenksom, morsom, og dessuten digger meg - som er temmelig lik min drømmemann også ;)) har så innmari høy utdannelse.

Jeg tror jeg har trodd at jeg er mer interessert i typen Togli beskriver (utfordrer intellektuelt, en å diskutere bøker med etc) men når det kommer til stykket tiltrekkes jeg av smarte og kloke mennesker, med snertne, artige & kjappe replikker, og et generellt allment opplyst & oppdatert hode. Hvor skarpt de ville gjort det i ex.phil eller hvor mange vekttall de har har ingen betydning, eller det vil si - jeg kjeder meg faktisk lettere om de har gjort det såpass skarpt at de begynner å teoretisere over både smått og stort - hele tiden hehe... ;)

Vi er vel ikke uenige :)

Er ikke slik st enhver person uten høyere utdannelse er en imbesil idiot og heller ikke slik at enhver med høyere utdannelse er interessant og hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Mye fint under disse hvite sokkene og resten av klærne (mote u-riktige eller ei) skal jeg si deg ;)

Hei!

 

Det er vel smak og behag, men jeg syns som Toglie hvite sokker kun er for trening, akkurat som T skjorter.

 

Når man ikke trener bruker man piké.

 

Men selvsagt er ikke det ytre viktigst, men det er jo det man først ser. Jeg ser i vertfall sokkene :-)

Og hvite sokker syns jeg er like ille som joggebukser og slippers, jeg syns det ser slurvete ut, noe sånt.

Man går ikke i pyjamas på butikken, det er litt det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men men.. er det ikke lov å gå i tskjorte og sandaler om sommeren engang? Får litt inntrykk om at det er kleskoden fra såpeserier som kreves her.

 

(snart kan man vel ikke gå i bar overkropp engang ;) )

Endret av Maglor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg helt enig i! Det typiske er dog at man oftere føler man blir utfordra intelligensmessig sett sammen med menn som har høyere utdannelse. I et forhold blir det fort kjedelig når man føler man diskuterer med en som ikke gir en nye tanker/ny forståelse .. eller hvordan jeg skal forklare det...

Skjønner hva du mener. Men tenker at det er mulig å kunne bli utfordra også av noen uten høyere utdanning, men at det for meg ville kreves et samfunnsengasjement og interesse for å lære nye ting. Jeg liker menn som leser bøker, og selv om det kanskje er flere menn med høyere utdanning som leser bøker, så er det ikke nødvendigvis slik.

 

Men for meg blir dette hypotetisk - jeg er sammen med en mann som har like mange år høyere utdanning som meg. Men vi er utdannet på veldig ulike felt - så slik sett hadde jeg kanskje hatt vel så mye å prate om med en innenfor samme yrke som meg - men uten utdanningen. Men det ville jo krevd et engasjement og en samfunnsinteresse - noe annet er uinteressant for meg, utdanning eller ikke! (Jeg har mer enn nok å snakke med mannen min om, altså, og vi evner jo å forstå hverandres verdener, selv om vi er utdannet og jobber med veldig ulike ting..)  

 

Tror dessuten det hadde vært vanskeligere å leve med en som ikke likte å reise og oppleve nye ting enn en uten høyere utdanning... Eller en Frp-velger, det hadde heller ikke gått her i gården, om han hadde hatt aldri så høy utdanning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...