Gå til innhold

Færre menn blir fedre


Gjest Xtra

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Men men.. er det ikke lov å gå i tskjorte og sandaler om sommeren engang? Får litt inntrykk om at det er kleskoden fra såpeserier som kreves her.

 

(snart kan man vel ikke gå i bar overkropp engang  ;) )

Preferansene for en Mann er ikke som de engang var.

Her har du ikke sjangs om du ikke stiller med litt mellom ørene, kan kleskoden og ellers fører deg vel.

Om du ikke kan slå inn en spiker, eller håndtere en drill,- nei det gjelder ikke.

Har du derimot høy utdannelse og hvit v-genser istedetfor t-skjorte, ja da ser du, ha, ha!

Det er en prektig gjeng her inne forstår du.

 

En naken svett mann_kun_iført et snekkerbelte, er ikke det som gjelder her.

 

Anonymous poster hash: ebb9b...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 161
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Togli

    39

  • AnonymBruker

    25

  • morsan

    19

  • Ayia

    19

Mest aktive i denne tråden

AnonymBruker

Hei!

 

Det er vel smak og behag, men jeg syns som Toglie hvite sokker kun er for trening, akkurat som T skjorter.

 

Når man ikke trener bruker man piké.

 

Nå er du bare snobbete.

Anonymous poster hash: d6cad...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Preferansene for en Mann er ikke som de engang var.

Her har du ikke sjangs om du ikke stiller med litt mellom ørene, kan kleskoden og ellers fører deg vel.

Om du ikke kan slå inn en spiker, eller håndtere en drill,- nei det gjelder ikke.

Har du derimot høy utdannelse og hvit v-genser istedetfor t-skjorte, ja da ser du, ha, ha!

Det er en prektig gjeng her inne forstår du.

 

 

 

Ja, DOL-kjerringer er noe for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei!

 

 

:) Ja

 

Ditt utgangspunkt er et annet.

 

De fleste jeg kjenner og er nær venn med har autisme og ikke barn, et par ønsker seg barn og de spurte meg, tenkte på ett eller to, og med de begrensinger autisme medfører er ett barn kanskje nok :-)

 

Men hvorfor har du så mange barn da?

Anonymous poster hash: d6cad...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

Jeg er enig ang kvinner også - faktisk kjenner jeg fire kvinner på min alder som er single, og som har valgt å reise til Danmark for å få sædinseminasjon. To av dem har fått barna sine, og to er høygravide nå

  ;)

 

Det der syntes jeg er rimelig egoistisk.

Anonymous poster hash: d6cad...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg enig med deg ;) De jeg kjenner er jo kjent som fyrer som har flydd fra blomst til blomst i mange år, så kanskje ikke lett å stole på at de nå ønsker å slutte med dette :P

Kan lett forstå at bra damer ikke ser disse som et varp, selv om vi som kjenner dem vet at de (forhåpentligvis) er det :) Vet ikke om jeg hadde likt at far til mine barn hadde pult hver eneste blondie i byen(e) jeg heller i grunnen, ikke akkurat dét jeg tenker på som attraktiv heller hehe... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er vel ikke uenige :)

Er ikke slik st enhver person uten høyere utdannelse er en imbesil idiot og heller ikke slik at enhver med høyere utdannelse er interessant og hyggelig :)

Vi er nok ikke så veldig uenige nei ;)  men flisespikkeriet mitt går på at jeg på gammel-dagene verdsetter letthet, snert & latter i hverdagen mer enn de dype samtaler som utfordrer meg intellektuelt (det får jeg nok av på jobb;).... Hadde jeg vært på sjekker'n i dag hadde jeg derfor lagt mer vekt på at fyren var omsorgsfull og hadde en lett & humoristisk tone i det daglige enn at han presenterte de beste analyser av den siste boken, utdanning eller ikke...

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan lett forstå at bra damer ikke ser disse som et varp, selv om vi som kjenner dem vet at de (forhåpentligvis) er det :) Vet ikke om jeg hadde likt at far til mine barn hadde pult hver eneste blondie i byen(e) jeg heller i grunnen, ikke akkurat dét jeg tenker på som attraktiv heller hehe... ;)

Erre gæernt å pule blondier også nå! Makan! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nok ikke det, men flisespikkeriet mitt går på at jeg på gammel-dagene verdsetter letthet, snert & latter i hverdagen mer enn de dype samtaler som utfordrer meg intellektuelt (det får jeg nok av på jobb;).... Hadde jeg vært på sjekker'n i dag hadde jeg derfor lagt mer vekt på at fyren var omsorgsfull og hadde en lett & humoristisk tone i det daglige enn at han presenterte de beste analyser av den siste boken, utdanning eller ikke...

Mitt utgangspunkt er også et annet i dag! :-) Vi får se hva fremtiden bringer. :-) Uansett kommer ikke en ny partner til å bli far til mine barn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Not at all - kun om man tar alle!  ;)

 

Ingen restriksjoner på brunetter, rødtopper og jenter med sort hår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sagt du skal ha mann jeg...   nå som hvite sokker er inn og finnes i alle manne undertøyskuffer er det sikkert for vanskelig uansett ;) Bedre å slappe av med noen episoder Da Capo tenker jeg :D

Øh... Da Capo? Er ikke det et musikkprogram da? Jeg er døv så jeg slipper sånt tull :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Det er vel smak og behag, men jeg syns som Toglie hvite sokker kun er for trening, akkurat som T skjorter.

 

Når man ikke trener bruker man piké.

 

Men selvsagt er ikke det ytre viktigst, men det er jo det man først ser. Jeg ser i vertfall sokkene :-)

Og hvite sokker syns jeg er like ille som joggebukser og slippers, jeg syns det ser slurvete ut, noe sånt.

Man går ikke i pyjamas på butikken, det er litt det samme.

T-skjorter er da bra! Jeg elsker trange jeans og hvit T-skjorte :P Kan til og med ta på meg høyhælte sko til det antrekket - like enkelt som hvite joggesko :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Øh... Da Capo? Er ikke det et musikkprogram da? Jeg er døv så jeg slipper sånt tull :P

 

Var ikke det et problem med salige Odd Grythe?

Anonymous poster hash: d6cad...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener. Men tenker at det er mulig å kunne bli utfordra også av noen uten høyere utdanning, men at det for meg ville kreves et samfunnsengasjement og interesse for å lære nye ting. Jeg liker menn som leser bøker, og selv om det kanskje er flere menn med høyere utdanning som leser bøker, så er det ikke nødvendigvis slik.

 

Men for meg blir dette hypotetisk - jeg er sammen med en mann som har like mange år høyere utdanning som meg. Men vi er utdannet på veldig ulike felt - så slik sett hadde jeg kanskje hatt vel så mye å prate om med en innenfor samme yrke som meg - men uten utdanningen. Men det ville jo krevd et engasjement og en samfunnsinteresse - noe annet er uinteressant for meg, utdanning eller ikke! (Jeg har mer enn nok å snakke med mannen min om, altså, og vi evner jo å forstå hverandres verdener, selv om vi er utdannet og jobber med veldig ulike ting..)  

 

Tror dessuten det hadde vært vanskeligere å leve med en som ikke likte å reise og oppleve nye ting enn en uten høyere utdanning... Eller en Frp-velger, det hadde heller ikke gått her i gården, om han hadde hatt aldri så høy utdanning...

Som jeg skrev "Det typiske...", men ingen regel uten opp mot flere unntak :)

 

Når det gjelder FRP, så er jeg enig... men det handler mer om verdisyn. Jeg tror man bør ha et ganske likt verdisyn om man skal kunne fungere som par i mange år, og jeg deler neppe verdisyn med en hardbarka FRP'er iallefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nok ikke så veldig uenige nei ;)  men flisespikkeriet mitt går på at jeg på gammel-dagene verdsetter letthet, snert & latter i hverdagen mer enn de dype samtaler som utfordrer meg intellektuelt (det får jeg nok av på jobb;).... Hadde jeg vært på sjekker'n i dag hadde jeg derfor lagt mer vekt på at fyren var omsorgsfull og hadde en lett & humoristisk tone i det daglige enn at han presenterte de beste analyser av den siste boken, utdanning eller ikke...

Intelligens handler også om sosial intelligens, hvilket trolig betyr snert og latter i hverdagen :)  Dype samtaler som utfordrer meg intellektuelt er herlig - FORDI jeg er glad i slike samtaler selv :) I starten av et forhold er ikke dette så viktig, men jeg ser for meg at det er viktig når ungene flyr ut av redet og man faktisk MÅ snakke sammen:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Not at all - kun om man tar alle! ;)

Uæææ!! Har selv aldri hatt en blond en! Betyr det at jeg stryker på prøven??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev "Det typiske...", men ingen regel uten opp mot flere unntak :)

Når det gjelder FRP, så er jeg enig... men det handler mer om verdisyn. Jeg tror man bør ha et ganske likt verdisyn om man skal kunne fungere som par i mange år, og jeg deler neppe verdisyn med en hardbarka FRP'er iallefall ;)

Samme her. Gjelder også religiøse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...