Gå til innhold

Trilafon


cappella33

Anbefalte innlegg

Dette vet nok du NHD bedre enn meg. 

Men har hørt virkestoffet til trilafon skal komme i en ny medisin.

Vet du noe om det? og evt hva den medisinen heter?

Eller vil man kunne få tabletter av trilafon videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater
  • Jeg er ikke kjent med at virkestoffet i Trilafon vil komme i en ny medisin. Virkestoffet heter perfenazin. Hvis jeg hadde mulighet til å lage og selge kopipreparater, ville jeg absolutt satset på perfenazin. Det er et utmerket stoff, og det ville blitt uten konkurranse.
  • Trilafon depot går ut av markedet. Det sies i en melding fra Legemiddelverket at tabletter blir å få kjøpt, men opplysningene om dette er noe uklare.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar NHD.

Men vet du om Trilafon kan brukes i kombinasjon med efexor og lamictal?

Jeg har endel angst og uro og har ekspondert meg endel, men føler jeg trenger litt ekstra hjelp for å klare å komme meg videre.

Brukte trilafon for flere år siden og den funket bra, så sluttet jeg. Ønsker nå å begynne på den på nytt, men legen min er i tvil.

Brukte den tid 6-8 mg tror jeg. Og den funket på meg.

Jeg vet den hjelper for uro og angst.

De kan ikke fjerne trilafon, alle jeg vet som kjenner til trilafon har bare positivt å si om den.

Håper da jeg kan få tabletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

De tre medikamentene kan brukes i kombinasjon.

6-8 mg høres ut som en fornuftig dose. Sjelden at folk får bivirkninger på denne dosen.

 

Håper det snart blir avklart hvordan en får Trilafon tabletter. Skal komme tilbake til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tre medikamentene kan brukes i kombinasjon.

6-8 mg høres ut som en fornuftig dose. Sjelden at folk får bivirkninger på denne dosen.

 

Håper det snart blir avklart hvordan en får Trilafon tabletter. Skal komme tilbake til dette.

Tusen takk :) Ja vil gjerne at du kommer tilbake til dette når du vet mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...