Gå til innhold

Sesongens og høstens farger- hvilke er dine favoritter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen "nye" farger som du er spesielt glad i?

Jeg trenger ideer.

 

Jeg bruker mye nøytrale farger, og da går det greit å kombinere med nesten hva som helst. Gjerne en knall farge!

 

*

*                   *    :-)

    *

*    *      *

 

      *                                      *      *

 



Anonymous poster hash: b9a32...ce1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tenker du klær eller interiør? I interiør liker jeg turkis, grått og lys rosa. På klær er mine favoritter marineblått, og sterk rosa (ikke neon, men litt sånn mørk rosa). Skulle gjerne hatt en gul sommerkjole, det får jeg alltid lyst på denne sesongen!



Anonymous poster hash: b30e5...01b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt sterke farger sammen med sort, eks. rødt (nøye på rødfargen) eller oransjerødt eller gult, eller til og med grønt. Liker varme farger, som vel også er det jeg kler best. Liker også diverse blåfarger, men også her nøye på nyansen. På sommeren liker jeg også godt hvitt med innslag av samme sterke farger.

 

Hver høst liker jeg bruntoner, men ikke ellers i året :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PandaAmanda

Når høsten kommer finner jeg frem de varme jordfargene og føler alltid at jeg faller litt på plass da. Mosegrønt, litt oransje, rødt og mye brunt og sort. Ingen klare farger.

 

Om jeg bruker disse fargene om sommeren føler jeg at jeg blir for mørk og dyster, så da trenger jeg lysere og klarere farger. Men jeg finner ikke helt meg selv i disse fargene, så sommerklær er en utfordring syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

Tenker du klær eller interiør? I interiør liker jeg turkis, grått og lys rosa. På klær er mine favoritter marineblått, og sterk rosa (ikke neon, men litt sånn mørk rosa). Skulle gjerne hatt en gul sommerkjole, det får jeg alltid lyst på denne sesongen!

Anonymous poster hash: b30e5...01b

 

Takk for svar!

Jeg tenkte først og fremst på klær.

Jeg er også glad i lyse farger på interiør.

*

Anonymous poster hash: b9a32...ce1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når høsten kommer finner jeg frem de varme jordfargene og føler alltid at jeg faller litt på plass da. Mosegrønt, litt oransje, rødt og mye brunt og sort. Ingen klare farger.

 

Om jeg bruker disse fargene om sommeren føler jeg at jeg blir for mørk og dyster, så da trenger jeg lysere og klarere farger. Men jeg finner ikke helt meg selv i disse fargene, så sommerklær er en utfordring syns jeg.

Takk for svar!

Jeg velger også fargene slik som deg, og må ha mye lysere farger om sommeren.

Vi klær oss liksom i stil med naturen og lyset, for å matche naturen, omgivelsene og lyset, kanskje?

Det er synd at mange er mørkkledde om vinteren da det er da  det er ekstra  vanskelig for bilistene

å se oss i mørket når vi har på mørke klær uten refleks.

*

Anonymous poster hash: b9a32...ce1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg liker godt sterke farger sammen med sort, eks. rødt (nøye på rødfargen) eller oransjerødt eller gult, eller til og med grønt. Liker varme farger, som vel også er det jeg kler best. Liker også diverse blåfarger, men også her nøye på nyansen. På sommeren liker jeg også godt hvitt med innslag av samme sterke farger.

 

Hver høst liker jeg bruntoner, men ikke ellers i året :).

Takk for svar!

Det er det samme med meg og høstfarger på klær.

Himmelen har så vakker blåfarge på høsten, som står så godt mot høst gule/røde/orange blader :)

*

Anonymous poster hash: b9a32...ce1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...