Gå til innhold

størrelsesforandring på ene øyet etter opperasjon


amauz100

Anbefalte innlegg

heisann
 
Den 23.04.13 opererte jeg det ene øyet, på grunn av jeg hadde fått blowout-fraktur, altså brudd i øyehulet slik at fettvevet gått nedover i nedenforliggende kjevehulen.
 
Jeg hadde dobbeltsyn en god stund etter opperasjonen, men øynene er nesten blitt helt synkronisert nå, bortsett fra når jeg ser brått nedover.
 
Greia er at det ene øyet har blitt merkbart større enn det andre, jeg kjenner at det er litt hovent enda, men størrelses forskjellen har ikke forandret seg noe særlig siden etter opperasjonen. 
 
Jeg lurer på om dobbeltsynet kommer til å forsvinne ? 
Og om jeg kommer til å få størrelsesforandring resten av livet?
Og om det finnes muligheter for å gjevne ut størrelsen på øynene (igjennom øvelser eller noe)?
 
Det hår gått over to måneder nå, er det normalt at jeg forsatt har litt dobbeltsyn? og normalt sett hvor lenge tar det å bli helt recovered etter en slik skade og opperasjon?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...