Gå til innhold

Gratis PowerPoint på nett?


Togli

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha en forelesning, men har aldri brukt PowerPoint før...... Finnes det en Powerpoint jeg kan laste ned gratis og som er enkel å bruke for en nybegynner som meg? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mariaflyfly

Du kan laste ned Open Office og bruke PP-varianten derfra. Den er så godt som lik.

Blei litt overraska - har du virkelig ikke brukt PP i undervisninga? Jeg bruker det flere ganger i uka, og elevene lærer det jo fra 3. trinn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i småskolen, og underviser vanligvis i en-til-en-situasjoner. I klasserommet tegnspråktolker jeg. Sjelden jeg underviser hele klasser, så da blir det sånn:)

 

Open Office har jeg.... Hm, hvordan får jeg til dette da? På jobben har jeg PP liggende på PC'n, men ikke her hjemme....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Jeg tror Open Office-versjonen av pp heter Impress. Du finner den vel der resten av Open Office-programmene dine er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Open Office-versjonen av pp heter Impress. Du finner den vel der resten av Open Office-programmene dine er.

Jeg har funnet Open Office Impress, men sliter litt med to ting:

 

1. Jeg får stadig opp "kræsjrapporter" der jeg må gjenopprette dokumentet - da kommer det opp igjen, men kan jo ikke holde på å gjenopprette hele tiden heller..

 

2. Hvordan får man fram s.2 når man er ferdig å skrive førstesiden?

 

*blond*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...