IsteSitron Skrevet 9. juli 2013 Skrevet 9. juli 2013 Den kommunale leiligheten er klar og nøyaktig klokken 10.30 kommer flyttebilen. Jeg skal i dag starte mitt eget liv og bli ansvarlig over mine egne handlinger. Jeg kan nå bestemme selv hva jeg skal gjøre og ikke gjøre. Jeg er i dag selvstendig. Jeg får noe eget, en egen leilighet, et eget krypinn. Jeg gleder meg som et barn 0 Siter
Marie Mel Skrevet 9. juli 2013 Skrevet 9. juli 2013 Lykke til IsteSitron! Det var noen hyggelige selvstendighetsord 0 Siter
Gjest Skrevet 9. juli 2013 Skrevet 9. juli 2013 Den kommunale leiligheten er klar og nøyaktig klokken 10.30 kommer flyttebilen. Jeg skal i dag starte mitt eget liv og bli ansvarlig over mine egne handlinger. Jeg kan nå bestemme selv hva jeg skal gjøre og ikke gjøre. Jeg er i dag selvstendig. Jeg får noe eget, en egen leilighet, et eget krypinn. Jeg gleder meg som et barn Lykke til 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 9. juli 2013 Skrevet 9. juli 2013 Høres kjempebra ut! Gratulerer og lykke til! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. juli 2013 Skrevet 9. juli 2013 Den kommunale leiligheten er klar og nøyaktig klokken 10.30 kommer flyttebilen. Jeg skal i dag starte mitt eget liv og bli ansvarlig over mine egne handlinger. Jeg kan nå bestemme selv hva jeg skal gjøre og ikke gjøre. Jeg er i dag selvstendig. Jeg får noe eget, en egen leilighet, et eget krypinn. Jeg gleder meg som et barn Så spennende, lykke til 0 Siter
Togli Skrevet 9. juli 2013 Skrevet 9. juli 2013 (endret) Kjempespennende Den første dagen i ditt nye og spennende liv - et liv du kan forme akkurat slik du vil selv Endret 9. juli 2013 av Togli 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.