Gå til innhold

Hemmeligholdes/ufo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Lurer på når vi skal få vite sannheten om ufo og andre planeter, det holdes hemmelig og vi får ikke sannheten. Tror det vil dukke opp flere og flere ufoer slik at vi får vite det på den måten, for regjeringen holder på hemmeligheten. Hvordan vil du reagere når sannheten kommer frem?



Anonymous poster hash: 7848a...f84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du og jeg og regjeringen er nøyaktig like uvitende når det gjelder "sannheten" om UFOer.

Jeg så en tulledokumentar for mange år siden, som handlet om at det var et samfunn på månen fra før da amerikanerne kom dit. Den var godt laget, alt virket veldig "ekte". Men selv ikke CIA og den amerikanske regjeringen klarte å holde dette hemmelig, altså ;-)

Jeg tror politikere har nok med sine mer jordnære problemer. Både de som styrer og de som er i opposisjon har nok enkelte saker de gjerne vil holde hemmelig, men de handler nok ikke om verdensrommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet med sikkerhet at vi er alene i vårt solsystem. De lar seg ikke gjøre å reise fra andre solsystemer til vårt på grunn av for store avstander. Selv med de raskeste rakettene vi kjenner, hadde en slik reise til nærmeste solsystem tatt ca 42 693 år! Så lenge lever ingen!

 

Jeg har selv sett merkelige ting på himmelen om natten som ikke kan forklares med fly eller noe annet lett identifiserbart. Men jeg tror ikke på folk fra fjerne planeter av den grunn. Ingen skjuler noe uberettiget. Det som kommer fra Area 51/Roswell, hemmeligholdes fordi det dreier seg om utvikling av nye militære fly.

 

Glem heller det der påstandene om UFO-folk. Det er kun konspirasjonsteorier som er laget for å tjene penger på, f.eks. som forfatteren Erich von Däniken. Spektakulære og bisarre teorier har fått plassen til mer sannsynlige forklaringer. Og mange UFO-tilhengere jukser også, Erich von Däniken også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

Lurer på når vi skal få vite sannheten om ufo og andre planeter, det holdes hemmelig og vi får ikke sannheten. Tror det vil dukke opp flere og flere ufoer slik at vi får vite det på den måten, for regjeringen holder på hemmeligheten. Hvordan vil du reagere når sannheten kommer frem?

Anonymous poster hash: 7848a...f84

 

 

Confirmed: The U.S. Military Has Worked With Aliens:

http://www.youtube.com/watch?v=phJXcUY-Y8Y

 

Australian TV airs interview with Charles Hall who claims to have worked with ET's at U.S. Bases.

Anonymous poster hash: d9db0...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Confirmed: The U.S. Military Has Worked With Aliens:

http://www.youtube.com/watch?v=phJXcUY-Y8Y

 

Australian TV airs interview with Charles Hall who claims to have worked with ET's at U.S. Bases.

Anonymous poster hash: d9db0...297

 

 

Takk for super link :) Folk snakker om det, det er bra :)

Anonymous poster hash: 7848a...f84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...