Gå til innhold

Rart da, hvorfor blir jeg sånn?


Nycora

Anbefalte innlegg

Blir minnet om fortiden og jeg er plutselig veldig paranoid igjen. Folk snakker om meg. Var på butikken og alt folk sa dreide seg om meg. De sa ting for å være ondskapsfulle imot meg. Blikk som er fiendtlig og all den gamle dritten opp igjen.

 

Hvordan takler jeg dette? Hva/hvordan skal jeg tenke? Jeg vil IKKE bli syk igjen. Sluttet med ap i april og alt har gått bra helt til nå. Blir det automatisk noe galt med utseendet mitt når fortiden henter meg inn? Jeg er tilbake i fortiden og der vil jeg ikke være, ikke noe blivende sted. Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Blir minnet om fortiden og jeg er plutselig veldig paranoid igjen. Folk snakker om meg. Var på butikken og alt folk sa dreide seg om meg. De sa ting for å være ondskapsfulle imot meg. Blikk som er fiendtlig og all den gamle dritten opp igjen.

 

Hvordan takler jeg dette? Hva/hvordan skal jeg tenke? Jeg vil IKKE bli syk igjen. Sluttet med ap i april og alt har gått bra helt til nå. Blir det automatisk noe galt med utseendet mitt når fortiden henter meg inn? Jeg er tilbake i fortiden og der vil jeg ikke være, ikke noe blivende sted. Noen som kan hjelpe meg?

Sluttet du med AP i samråd med lege?

Mange opplever å bli dårlige etter at de slutter med AP., og flere har blitt rådet til å begynne med medisinen igjen.

Jeg håper at du får svar fra noen med erfaring og kunnskap om dette.

Anonymous poster hash: 21ead...555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blir minnet om fortiden og jeg er plutselig veldig paranoid igjen. Folk snakker om meg. Var på butikken og alt folk sa dreide seg om meg. De sa ting for å være ondskapsfulle imot meg. Blikk som er fiendtlig og all den gamle dritten opp igjen.

 

Hvordan takler jeg dette? Hva/hvordan skal jeg tenke? Jeg vil IKKE bli syk igjen. Sluttet med ap i april og alt har gått bra helt til nå. Blir det automatisk noe galt med utseendet mitt når fortiden henter meg inn? Jeg er tilbake i fortiden og der vil jeg ikke være, ikke noe blivende sted. Noen som kan hjelpe meg?

Har du hatt psykose? Se evt denne tråden med råd.

http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/393210-tanker-om-medisinkutt-og-et-lite-tilleggssp%C3%B8rsm%C3%A5l/#entry3485307

Anonymous poster hash: 21ead...555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies å være svært vanlig med tilbakefall tre måneder etter seponering av ap. Har hørt psykiatere som jobber i akuttpsykiatri si at man nesten kan "reservere" en seng på dette tidspunktet. Dessverre!

Endret av frosken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sluttet du med AP i samråd med lege?

Mange opplever å bli dårlige etter at de slutter med AP., og flere har blitt rådet til å begynne med medisinen igjen.

Jeg håper at du får svar fra noen med erfaring og kunnskap om dette.

Anonymous poster hash: 21ead...555

 

Jeg måtte slutte pga bivirkninger. Får ikke noe annet, da må jeg evt innlegges. Passer dårlig nå, jeg har 100 ting å gjøre framover. Satser på at jeg skal greie å tenke meg ut av dette igjen. Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sies å være svært vanlig med tilbakefall tre måneder etter seponering av ap. Har hørt psykiatere som jobber i akuttpsykiatri si at man nesten kan "reservere" en seng på dette tidspunktet. Dessverre!

Jeg vet du har rett. Har bare ikke tid til å bli syk nå, venter besøk fra andre enden av verden. Jeg skal også reise langt bort snart. Skal jeg ha ap må jeg innlegges, det går bare ikke nå. Jeg må takle mine problemer uten ap, prøve å la symptomene passere uten å henge meg opp i dem. Jeg klistrer på meg et smil og står på, så får vi se hvor lenge det går. God sommer :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...