AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Jeg skal snart en tur sammen med sambo å besøke noen venner av han. Problemet er at jeg har sosialangst og fobi mot å reise samt ferger. Når jeg får panikkanfall så blir jeg så svimmel og uvel og jeg klarer ikke engang feste blikket på noe. Vi skal ikke kjøre så langt men er redd for å få panikk på turen dit, samt der. Jeg har litt sobril å hjelpe meg med men det kan vel ikke fikse alt. Hvor evt mye sobril kan jeg kjøre på hvis jeg må ta sobril? Og har noen noen gode råd hvis jeg skulle få panikkanfall på veien dit, eller enda verre, der? Blir så flau når jeg får angst. Redd for hva de skal synes om meg. Det er første gang jeg treffer dem. Anonymous poster hash: c5077...227 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøtteskall Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 HeiDet eneste du kan gjøre er å snakke med de rundt deg som du føler deg trygg på og fortelle dem at du plages med angst. Så får du nok en masse støtte.De du skal besøke som du ikke kjenner så godt trenger du vel ikke si så mye til. Får du angst så kan du gå å trekke litt luft ute eller på toalettet. Du kan jo bare si at du føler deg litt dårlig.Det beste rådet jeg har til deg er å akseptere at du har en angstlidelse, det kan du uansett ikke gjøre noe med. Dette er jo en overlevelsesreaksjon fra urtiden, så det er ikke noe feil med deg. Medisiner er greit å ta om nødvendig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Hei Det eneste du kan gjøre er å snakke med de rundt deg som du føler deg trygg på og fortelle dem at du plages med angst. Så får du nok en masse støtte. De du skal besøke som du ikke kjenner så godt trenger du vel ikke si så mye til. Får du angst så kan du gå å trekke litt luft ute eller på toalettet. Du kan jo bare si at du føler deg litt dårlig. Det beste rådet jeg har til deg er å akseptere at du har en angstlidelse, det kan du uansett ikke gjøre noe med. Dette er jo en overlevelsesreaksjon fra urtiden, så det er ikke noe feil med deg. Medisiner er greit å ta om nødvendig. Hei og takk for gode tips. Tror det er lurt å akseptere det at jeg har en angstlidelse ja. Det vil lette litt av byrden. Jeg får ta meg små pauser innimellom så går det nok bra håper jeg. Anonymous poster hash: c5077...227 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rose23 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 På en benk her i bygda står det: Jeg har hatt mange bekymringer i livet, men de fleste har de aldri blitt noe av.... :-) Det kan gå bra også. Tenk hvor kjekt det kan bli :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 På en benk her i bygda står det: Jeg har hatt mange bekymringer i livet, men de fleste har de aldri blitt noe av.... :-) Det kan gå bra også. Tenk hvor kjekt det kan bli :-) Ja jeg prøver å tenke sånn. Og har delvis begynt å glede meg littegrann :-)Anonymous poster hash: c5077...227 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.