Gå til innhold

Permanent hårfjerning


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Madelenemie

Hei!

 

 

Jeg var i dag for å kjøpe en slik lysbehandler, men de kostet fra 1500 til 4000 kr.

 

Også var den billigste 50 000 pulses og den dyreste 50 ?

 

Jeg har IKKE satt meg inn i dette og forstod ikke forskjellen, det gjorde ingen av selgerne heller.

 

På den med 50 pulses som kostet 4000 kr stod det at etter 3-4 behandlinger ingen mer hårvekst. 

 

Det er nok en laserlysbehandling, og jeg tenker gjøre dette selv, så jeg lurer på om noen kan anbefale meg en type, så fortelle meg hva som er bra/dårlig.

 

Man kan laserbehandle alle deler av kroppen, samt intimområder, og være kvitt hår for godt, det syns jeg virker ok.

 

Takker for råd til hva jeg bør kjøpe av disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hei, jeg vil bare tipse om at laserbehandling fungerer best om du har lys hud og mørk hårvekst. Mørk hud og lys hud med lyse hår, der fungerer ikke laseren skikkelig... 

 



Anonymous poster hash: 2d9a1...ed7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pårørende

Hører gjerne fra deg om hvilke erfaringer du gjør, Madelenemie. Har også overveid å kjøpe en lysbehandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Hei!

Ok da skal jeg fortelle hva jeg finner ut:-)

Så langt ikke mye..:-) for går besseggen og andre toppturer :-)

Så fort jeg kommer til byen skal jeg finne et eller annet menneske i en butikk som kan noe om dette.. Og da skal jeg fortelle ;-)

Hyggelig dere er interessert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Ok da skal jeg fortelle hva jeg finner ut:-)

Så langt ikke mye..:-) for går besseggen og andre toppturer :-)

Så fort jeg kommer til byen skal jeg finne et eller annet menneske i en butikk som kan noe om dette.. Og da skal jeg fortelle ;-)

Hyggelig dere er interessert :-)

Hei!

Jeg har kjøpt Silk'n Flash &GoLux Hair removal.

Den kan ikke brukes på hud eksponert for sol, så jeg må vente. Mannen i butikken sa hans syns det var litt ubehagelig, så jeg er spent, men det ser lovende ut. Etter et vist ant behandlinger vokser ikke håret ut mer.

Jeg skal så fortelle om den gir bra resultat og hvor lang tid det tar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei!

Jeg har kjøpt Silk'n Flash &GoLux Hair removal.

Den kan ikke brukes på hud eksponert for sol, så jeg må vente. Mannen i butikken sa hans syns det var litt ubehagelig, så jeg er spent, men det ser lovende ut. Etter et vist ant behandlinger vokser ikke håret ut mer.

Jeg skal så fortelle om den gir bra resultat og hvor lang tid det tar.

Dette høres jo nesten for godt ut til å være sant (og da er det ofte det;) Jeg tenker detmå være en god grunn til at ikke flere har benyttet seg av dette om det virkleig er slik at håret forsvinner for godt. Disse apparatene har o vært på markedet i årevis.

 

Har bla en bekjent som kjøpte en slik. Hun lovte meg å gi rapport. Men da jeg et halvt år senere spurte, fikk jeg bare som svar at hun "ikke gadd å bruke den mer". Det tok for lang tid, hun så ikke resultater fort nok. Hun var kanskje ikke talmodig nok.

 

Er uansett spent på din rapport! Om dette produktet faktisk ikke er "for godt til å være sant";)

Anonymous poster hash: 45b44...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man kjøper en maskin til 4000kr som bare trengs å bli brukt noen få ganger burde det være er enormt bruktmarked for disse... Produktets kategori til tross.. Skeptisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo nesten for godt ut til å være sant (og da er det ofte det;) Jeg tenker detmå være en god grunn til at ikke flere har benyttet seg av dette om det virkleig er slik at håret forsvinner for godt. Disse apparatene har o vært på markedet i årevis. Har bla en bekjent som kjøpte en slik. Hun lovte meg å gi rapport. Men da jeg et halvt år senere spurte, fikk jeg bare som svar at hun "ikke gadd å bruke den mer". Det tok for lang tid, hun så ikke resultater fort nok. Hun var kanskje ikke talmodig nok. Er uansett spent på din rapport! Om dette produktet faktisk ikke er "for godt til å være sant";) Anonymous poster hash: 45b44...00f

Hei!

Jeg har funnet ut at mange er veldig fornøyde :-)

Menn og kvinner.

Men siden det er kun de med brunt hår det virker på, er det jo begrenset hvem som får effekt.

De som har rødt hår og blondt hår, eller brune menneskegrupper virker det ikke på.

Er man iraner eller lys inder vil den imidlertid virke. Det fremkommer tydelig på pakken.

Jeg begynner nå :-) for solbrunet hud skulle ikke behandles :-) men gradvis effekt ser man først etter noen uker.

Det er ikke noe hokus pokus, laserlyset får hårsekkene til å " sove" og selv om man må bruke den to ganger i uken til å starte med, vedlikeholder man effekten ved å gjøre det en gang pr mnd.

Noen erfarer derimot at de ikke får tilbake håret, men de fleste vil det bare ta lenger tid med.

Hel kroppsbehandling tar 20 min, men jeg skal kun ta leggene, har lite hårvekst, da tar det nok ikke mange minutter.

Dere skal få høre resultatet, men det er altså mange som er fornøyde ser jeg.

:-)

Og teknologien er blitt bedre og billigere, det er det samme de gjør i salong men med sterkere laserlys,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man kjøper en maskin til 4000kr som bare trengs å bli brukt noen få ganger burde det være er enormt bruktmarked for disse... Produktets kategori til tross.. Skeptisk.

Hei!

Man må bruke den en gang pr mnd for å forhindre at hårsekkene " våkner" :-)

De går ikke i stykker, men " sover" dvs slutter for en tid å produsere hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...