Gå til innhold

Evne til å ha sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg tror ikke jeg har evnen til å ha sex. Jeg vet jo ikke dette, da jeg ikke har hatt sex, men jeg har mine mistanker.

 

Må man ikke stole veldig på partneren for å ha sex? I alle fall føle seg sikker/komfortabel...

 

Må man ikke like å være følsom/intim med noen?

 

Det er nok viktig å kunne spillet og. Spillet som til slutt leder til sex. Snakker ikke om forspill, jeg mener helt fra starten av, når man møter noen. Det begynner vel med blikk eller flørting antar jeg.

 

Det høres kanskje ut som jeg ikke trenger sex i og med at jeg ikke liker følsomhet/intimitet. Jeg hater faktisk når folk viser følelser! Jeg er en snill og rolig person, men jeg takler det bare ikke... eller jeg takler det vel, men jeg tror ikke folk føler at deres åpenhetsforsøk var noe godt. Jeg blir mutt og prøver å snakke om andre ting.

 

Men jeg har jo seksualdrift.

 

Kom bare til å tenke over dette nå. Min nabo har ganske ofte høylydt sex. Men jeg er jo ikke misunnelig, det er ikke noen big deal egentlig...

 

Jeg kan føle meg veldig tiltrukket av folk, men jeg har på en måte slått meg til ro med at det ikke er en del av mitt liv.

 

Jeg er forresten mann... heterofil. :-)



Anonymous poster hash: 070b3...057
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

 

Jeg tror ikke jeg har evnen til å ha sex. Jeg vet jo ikke dette, da jeg ikke har hatt sex, men jeg har mine mistanker.

 

Må man ikke stole veldig på partneren for å ha sex? I alle fall føle seg sikker/komfortabel...

 

Må man ikke like å være følsom/intim med noen?

 

Det er nok viktig å kunne spillet og. Spillet som til slutt leder til sex. Snakker ikke om forspill, jeg mener helt fra starten av, når man møter noen. Det begynner vel med blikk eller flørting antar jeg.

 

Det høres kanskje ut som jeg ikke trenger sex i og med at jeg ikke liker følsomhet/intimitet. Jeg hater faktisk når folk viser følelser! Jeg er en snill og rolig person, men jeg takler det bare ikke... eller jeg takler det vel, men jeg tror ikke folk føler at deres åpenhetsforsøk var noe godt. Jeg blir mutt og prøver å snakke om andre ting.

 

Men jeg har jo seksualdrift.

 

Kom bare til å tenke over dette nå. Min nabo har ganske ofte høylydt sex. Men jeg er jo ikke misunnelig, det er ikke noen big deal egentlig...

 

Jeg kan føle meg veldig tiltrukket av folk, men jeg har på en måte slått meg til ro med at det ikke er en del av mitt liv.

 

Jeg er forresten mann... heterofil. :-)

Anonymous poster hash: 070b3...057

 

 

Trives du med å ha det slik eller ønsker du noe annet? Jeg synes det høres trist ut, men om du føler deg komfortabel og vel med livet er det naturligvis det viktigste,- skjønt du lyder ikke overbevisende i innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

Jeg tror ikke jeg har evnen til å ha sex. Jeg vet jo ikke dette, da jeg ikke har hatt sex, men jeg har mine mistanker.

 

Må man ikke stole veldig på partneren for å ha sex? I alle fall føle seg sikker/komfortabel...

 

Må man ikke like å være følsom/intim med noen?

 

Det er nok viktig å kunne spillet og. Spillet som til slutt leder til sex. Snakker ikke om forspill, jeg mener helt fra starten av, når man møter noen. Det begynner vel med blikk eller flørting antar jeg.

 

Det høres kanskje ut som jeg ikke trenger sex i og med at jeg ikke liker følsomhet/intimitet. Jeg hater faktisk når folk viser følelser! Jeg er en snill og rolig person, men jeg takler det bare ikke... eller jeg takler det vel, men jeg tror ikke folk føler at deres åpenhetsforsøk var noe godt. Jeg blir mutt og prøver å snakke om andre ting.

 

Men jeg har jo seksualdrift.

 

Kom bare til å tenke over dette nå. Min nabo har ganske ofte høylydt sex. Men jeg er jo ikke misunnelig, det er ikke noen big deal egentlig...

 

Jeg kan føle meg veldig tiltrukket av folk, men jeg har på en måte slått meg til ro med at det ikke er en del av mitt liv.

 

Jeg er forresten mann... heterofil. :-)

Anonymous poster hash: 070b3...057

 

Jeg tror du finner ut av dette en dag du treffer den rette og stemningen er der... det ene fører ofte det andre med seg. Også er det noe som heter "use it or loose it".... man må holde driften med like, det betyr ikke at du må gå rundt og ha deg for å ikke miste potensen, men jeg tror det er sunt å onanere et par ganger i uka, prøv å lukke øynene og fantaser, se hva som tiltrekker deg.... kanskje finner du også inspirasjon på nettet.... Men husk, slik det er på nettet e rdet jo ikke i virkeligheten. 

Damer liker romantikk... 

Man klarer seg utmerket uten sex, men det krydrer forholdet og vedlikeholder kjærligheten... og jo mer en har seg jo mer vil en ha tror jeg.... Så vent til du treffer den rette.... en het aften med vin og god mat, avslapping i sofaen etterpå, sitte i armkroken til hverandre, susse på hverandre, kjenne på hverandre... etterhvert går man nærmere og nærmere og ser hva det fører til :) 

Anonymous poster hash: 4e8dd...c59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...