Gå til innhold

UVI


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har hatt urinveisinfeksjon i fire dager. Tok en selvtest i dag som slo ut. Det har ikke blitt bedre, men jeg har uansett legetime i morgen tidlig for andre ting så jeg tenkte å ta det i samme slengen. I kveld har jeg imidlertid litt vondt i ryggen i tillegg, men ingen feber eller andre plager utover hyppige dobesøk og at det er vondt å tisse. Jeg har tenkt å vente til i morgen siden jeg ikke har feber, men er litt usikker på hva jeg bør gjøre. Er det noen fare at jeg venter  til kl 9 i morgen, eller bør jeg dra på legevakten nå? (Har drukket sur juice i kveld i håp om at det kanskje hjelper.)



Anonymous poster hash: 330c9...ea6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går sikkert greit å vente til i morgen når du ikke har feber og ikke føler deg dårligere enn det du beskriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Det går helt sikkert fint. Uff - UVI er fælt å ha - tenker med gru på alle gangene jeg hadde det da jeg var 20-ca 30år :-( Det kom veldig plutselig og fort - og jeg fikk feber som regel første eller andre dagen.

 

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk, det går nok bra til i morgen. Ville bare være på den sikre siden. :-)



Anonymous poster hash: 330c9...ea6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...