Gå til innhold

Kan man regne ut ufør utbetaling selv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

På NAV sine sider (under mine sider) står det mine opptjente poeng, eller hva det heter. Kan jeg på noe måte ut i fra det regne ut hva jeg kommer til og få i ufør trygd?

 

Er veldig viktig for meg og finne ut hva jeg vil tjene allerede nå, selv om søknaden enda ikke er sendt... må legge opp en plan for livet.

 

Har AAP nå, og kom fra en 80% jobb med dårlig lønn, så jeg har ikke akkutrat levd noe liv i luksus på AAP heller... Kommer det til og bli mindre på ufør tro??

 

 



Anonymous poster hash: 08dea...b38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Du kan få en pekepinn om hvor stor uførepensjon du vil få ved å bruke pensjonskalkulatoren.

Sett inn 67 år og 100%, og 0 i inntekt.

 

Denne beregning vil bare være veiledende for uførepensjon og ikke en eksakt beregning pga forskjellig beregningsmetode ved utregning av alderspensjon og uførepensjon.

 

I tillegg vil du kanskje få barnetillegg hvis du er enslig forsørger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...