Gå til innhold

Alkohol og AP

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Er det greit å drikke alkohol når man tar AP?

Denne sommeren er jeg destruktiv, drikker alkohol og spiser altfor mye. Lurer på om det er pga cisordinol, får man ulvehunger av den?

Har så gi faen mentalitet, samtidig hater jeg kroppen min nå. Blir litt deppa rett og slett :(

stjernestøv
Skrevet

Har du ikke fått svar på det tidligere? :)

Nei ikke fra nhd, han må svare at det går bra. Da kan jeg bare drikke ;)

AnonymBruker
Skrevet

Du er klar over at du har "gi-faen-mentalitet", men lurer på om overspisingen er en bivirkning?

Ang. alkohol så er det ikke enten/eller, det kommer av på hvilke mengder du snakker om - akkurat det samme svaret som noen umedisinerte ville fått...

Lykke til!  :)

Anonymous poster hash: 7a83e...fe9
stjernestøv
Skrevet

Du er klar over at du har "gi-faen-mentalitet", men lurer på om overspisingen er en bivirkning?

Ang. alkohol så er det ikke enten/eller, det kommer av på hvilke mengder du snakker om - akkurat det samme svaret som noen umedisinerte ville fått...

Lykke til!  :)

Jo takk :)

Tror overspisingen er en bivirkning, når jeg tok bare zeldox klarte jeg fint å spise mindre. En umedisinert ville ikke fått samme svar ang alkohol bruk nei :mellow:  :mellow: :mellow:  

AnonymBruker
Skrevet

Jo takk :)

Tror overspisingen er en bivirkning, når jeg tok bare zeldox klarte jeg fint å spise mindre. En umedisinert ville ikke fått samme svar ang alkohol bruk nei :mellow:  :mellow: :mellow:  

Da er det en bivirkning, da. Da er det fastslått. Så - hva gjør du med det? Kan du slutte med Cisordinol? Hvis ikke, kan du forsøke å stå imot? Velge sunnere matvarer? Trene mer? Fordele matinntaket mer ut over dagen?

Jo, en umedisinert ville fått samme svar - det er mengdene det går på.

stjernestøv
Skrevet

Da er det en bivirkning, da. Da er det fastslått. Så - hva gjør du med det? Kan du slutte med Cisordinol? Hvis ikke, kan du forsøke å stå imot? Velge sunnere matvarer? Trene mer? Fordele matinntaket mer ut over dagen?

Jo, en umedisinert ville fått samme svar - det er mengdene det går på.

Så da kan jeg drikke en del uten at det gjør noe? Må trøste meg selv.

Kan slutte med cisordinol men ikke på dagen, får det i sprøyte. Jeg har liten viljestyrke nå for tiden, får gi faen mentalitet av cisordinol tror jeg. Klarer ikke begrense meg, føler meg elendig av at jeg er ute av kontroll.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan helt sikkert drikke litt, men jeg vet ikke hva du mener med "en del"... husk at WHO ikke anbefaler bruk av mer enn 14 enheter alkohol per uke for kvinner - det er 14 små pils i uka. Jeg tror ikke du får "tillatelse" av NHD, en helsefaglig, til å drikke mer enn dette.  ;)

For å være ærlig så tror jeg ikke du får "gi-faen-mentalitet" av Cisordinol. Jeg ville blitt forbauset om et medisin som var ment å "stabilisere" skulle ha denne - motsatte - effekten.

Det er ikke sånn at du får "gi-faen-mentalitet" fordi du ikke tror det er din skyld, da?  ;)

For all del, jeg koser meg selv nå... drikker litt mer enn jeg burde ja... men jeg tror jo det jeg sier er korrekt i forhold til fakta, og da er det jo ikke feil å si det selv om noen kanskje vil oppfatte det som dobbeltmoralskt...

stjernestøv
Skrevet

Du kan helt sikkert drikke litt, men jeg vet ikke hva du mener med "en del"... husk at WHO ikke anbefaler bruk av mer enn 14 enheter alkohol per uke for kvinner - det er 14 små pils i uka. Jeg tror ikke du får "tillatelse" av NHD, en helsefaglig, til å drikke mer enn dette.  ;)

For å være ærlig så tror jeg ikke du får "gi-faen-mentalitet" av Cisordinol. Jeg ville blitt forbauset om et medisin som var ment å "stabilisere" skulle ha denne - motsatte - effekten.

Det er ikke sånn at du får "gi-faen-mentalitet" fordi du ikke tror det er din skyld, da?  ;)

For all del, jeg koser meg selv nå... drikker litt mer enn jeg burde ja... men jeg tror jo det jeg sier er korrekt i forhold til fakta, og da er det jo ikke feil å si det selv om noen kanskje vil oppfatte det som dobbeltmoralskt...

Ok, takk :)

Vet det er min skyld men jeg gir faen pga cisordinolen, kjenner det igjen fra solian. Snakker ikke om å drikke meg full, bare nyte noen enheter...ikke bare en enhet, det blir for lite. Bra du koser deg i sommer :) Min kos har gått over til fråtsing dessverre :huh:

Skrevet

Jeg fikk ikke overspising av cisordinol. Men jeg fikk det av zyprexa og seroquel.

stjernestøv
Skrevet

Jeg fikk ikke overspising av cisordinol. Men jeg fikk det av zyprexa og seroquel.

Jeg får det ikke av seroquel. Zyprexa tok jeg ikke lenge nok, men var så syk da at jeg ikke spiste.

AnonymBruker
Skrevet

Da får du ta opp bivirkningen med medisinsk ansvarlig. Kanskje det har noe med sykdommen din å gjøre. Jfr. antidepressiva til bipolare.

(Jeg er snart ferdig med min 4. øl. Blir nok mer, er så sinnsykt varmt.)

stjernestøv
Skrevet

Da får du ta opp bivirkningen med medisinsk ansvarlig. Kanskje det har noe med sykdommen din å gjøre. Jfr. antidepressiva til bipolare.

(Jeg er snart ferdig med min 4. øl. Blir nok mer, er så sinnsykt varmt.)

Skal ta det opp med behandler. Her går det i cider, er veldig varmt her og. Kos deg :)

Skrevet

Her går det i vann og tørr og dårlig føde etter en stor magesjau  :wacko:

Tørr ikke være nær en enhet  :huh:

Stjernestøv, fikk ikke du egen bolig nylig? Er det trivsel og hygge i den som får deg til å gjøre litt som du vil? Koser du deg i egen bolig?

stjernestøv
Skrevet

Her går det i vann og tørr og dårlig føde etter en stor magesjau  :wacko:

Tørr ikke være nær en enhet  :huh:

Stjernestøv, fikk ikke du egen bolig nylig? Er det trivsel og hygge i den som får deg til å gjøre litt som du vil? Koser du deg i egen bolig?

Å, god bedring :)

Det er nok ikke meg som fikk egen bolig, nå blander du meg med noen andre. Men jeg bor alt i egen bolig da :)

Skrevet

Å, god bedring :)

Det er nok ikke meg som fikk egen bolig, nå blander du meg med noen andre. Men jeg bor alt i egen bolig da :)

Unnskyld, hm... da husker jeg ikke hvem som fikk ny bolig. Ikke viktig. 

Takk for god bedring.. Koser meg heller med film på kvelden eller vi spiller kort her. De andre koser seg med tungt fordøyelig mat :) 

stjernestøv
Skrevet

Unnskyld, hm... da husker jeg ikke hvem som fikk ny bolig. Ikke viktig. 

Takk for god bedring.. Koser meg heller med film på kvelden eller vi spiller kort her. De andre koser seg med tungt fordøyelig mat :)

Husker og ei som flyttet inn i ny bolig, men nicket husker jeg ikke. Ha en fin kveld da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...