Gå til innhold

Spiseforstryrrelse?

Caylee

Anbefalte innlegg

Jeg har den siste uken trent 1 gang daglig og noen dager to ganger. ( Det er treningsrom på avdelingen). I tillegg spiser jeg veldig lite. Og kaster opp hvis jeg føler jeg har spist for mye. Må jo spise noen ganger eller så begynner de ansatte å lure. Så i dag har jeg spist et knekkebrød med litt banan, litt agurk, litt middag (som jeg har kastet opp). Og så har jeg trent.

Jeg har gått ned 11,5 kilo den siste tiden. Er selvfølgelig strålende fornøyd (spesielt siden jeg har gått ned 2 kilo siden torsdag) Men sulter meg og trener mer enn jeg egentlig orker. Nå er jeg så sliten at jeg ikke klarer så mye. Er helt tom for energi.

Burde jeg si ifra? Men et problem. Jeg vil bli tynnere og sulten er istedenfor selvskading, så kanskje jeg burde bli tynn først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har den siste uken trent 1 gang daglig og noen dager to ganger. ( Det er treningsrom på avdelingen). I tillegg spiser jeg veldig lite. Og kaster opp hvis jeg føler jeg har spist for mye. Må jo spise noen ganger eller så begynner de ansatte å lure. Så i dag har jeg spist et knekkebrød med litt banan, litt agurk, litt middag (som jeg har kastet opp). Og så har jeg trent. (...)

Nå er jeg så sliten at jeg ikke klarer så mye. Er helt tom for energi. Burde jeg si ifra? Men et problem. Jeg vil bli tynnere og sulten er istedenfor selvskading, så kanskje jeg burde bli tynn først?

Det du bedriver, er en farlig variant av selvskading, så du bør selvfølgelig si fra. Du er i ferd med å pådra deg et nytt alvorlig problem i tillegg til de du er innlagt for.

Jeg skal love deg at du snart mister friheten til å gå både i treningsrommet og til svært mye annet, hvis ikke dette stoppes snarest. Tro meg, du vil ikke dit man ender (bl.a. veiing og spising under tilsyn, sondemating hvis du ikke legger på deg) hvis man fortsetter den veien du har rotet deg inn på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...