Gå til innhold

Humor


DoleMari

Anbefalte innlegg

Jeg har plutselig oppdaget at jeg har mistet humoren min de siste åra egentlig,i alt grubleriet og alle problemer. Jeg som var ganske morsom som yngre, og tror egentlig jeg hadde et litt lyst sinn i tillegg til et melankolsk sinn (?) Finnes sikkert en diagnose. Men jeg klarer ikke å le av noe lenger. Latteren sitter langt inne. Det føles som jeg ikke tillater meg selv å ha det gøy lenger :(

 

Har noen tips? Jeg vil gjerne bli litt glad igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tipper det er som en muskel... som må trenes opp...  ;)

 

Du kan kanskje rett og slett bare begynne med å tillate deg å ha det mer gøy?

 

Jeg bare tipper.

 

Hilsen

En gammel skøyer



Anonymous poster hash: 8a81f...ce9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Ja, det skal jeg prøve på! Jeg flirte av "gammel skøyer". Det fikk meg til å trekke på smilebåndet, så da er det vel håp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hehe, det er bra.

 

Ja håp om få/ha humor er det for alle. Er man i en ekstremt negativ situasjon vil humor også hjelpe.  ^_^

 

Hilsen

En gammel skøyer



Anonymous poster hash: 8a81f...ce9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler skikkelig av gamle trond Kirkevaag-snutter. Men jeg føler meg så barnslig som ler av sånn. Jeg er tross alt over 30. Men so what?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ler skikkelig av gamle trond Kirkevaag-snutter. Men jeg føler meg så barnslig som ler av sånn. Jeg er tross alt over 30. Men so what?

 

Jeg syns ikke det er barnslig. Det er tross alt den humoren du har vokst opp med. Hadde stusset mer om en eller annen fjortiss hadde digget det!  :P

 

Er mye rart i dagens humor-scene, men jeg syns endel er bra...

 

Hilsen

En gammel skøyer

Anonymous poster hash: 8a81f...ce9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er veldig mye forskjellig. Noe kan bli litt på grensen, men det er mange morsomme karakteristikker av kjente personer, så lenge de ikke er for "slemme". Klarer ikke å le når de driter andre litt for mye ut jeg da. Hva synes du er morsomt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kommer helt sikkert ikke til å like det, men denne er morsom: 

 

God gammel klassiker.

 

Hilsen

En gammel skøyer



Anonymous poster hash: 8a81f...ce9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

Du kommer helt sikkert ikke til å like det, men denne er morsom: 

 

God gammel klassiker.

 

Hilsen

En gammel skøyer

Anonymous poster hash: 8a81f...ce9

 

Hva synes dere om denne?

Anonymous poster hash: 93b89...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...