Gå til innhold

Fant kondomer i skuffen til mannen min


Chance1365380587

Anbefalte innlegg

Chance1365380587

Hei!

Lenge siden jeg har vært her...

Jeg er en jente på 45 år som har vært gift med min kjære i 16 år. Vi har det fint, og det har aldri vært noe tull mellom oss, og vi har to barn.

Nå er har noen dager på vestlandet med datteren vår hos noe familie.

I går lette jeg i skapet hans etter noe, og fant en pakke kondomer! Vi har aldri brukt kondomer, og det eneste jeg klarer å tenke på nå, er at han driver med noe på si! Det er vel ingen som helst annen grunn til at han skulle ha kondomer til noe!!??!!

 

Uff, har ikke sovet i hele natt, og ser for meg hele livet rakner, hvis dette er tilfelle.... Skulle så gjerne konfrontert han med det, for jeg holder på å gå ut av mitt gode skinn! Kan jo ikke ta dette på tlf, men lurer på om jeg klarer å holde meg til han kommer hjem....

HJELP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg tror at mannen din hadde sørget for å gjemme kondompakken bedre hvis han var utro. Jeg har en venninne som hadde kondomer i et skrin som sønnen hennes visste om, slik at han kunne ta hvis han trengte det. Han hadde ikke mors velsignelse, men alternativet var verre med tenåringsgraviditet mente mor.

 

Jeg ville ha sett etter andre tegn på utroskap enn en dårlig gjemt kondompakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei!

Lenge siden jeg har vært her...

Jeg er en jente på 45 år som har vært gift med min kjære i 16 år. Vi har det fint, og det har aldri vært noe tull mellom oss, og vi har to barn.

Nå er har noen dager på vestlandet med datteren vår hos noe familie.

I går lette jeg i skapet hans etter noe, og fant en pakke kondomer! Vi har aldri brukt kondomer, og det eneste jeg klarer å tenke på nå, er at han driver med noe på si! Det er vel ingen som helst annen grunn til at han skulle ha kondomer til noe!!??!!

 

Uff, har ikke sovet i hele natt, og ser for meg hele livet rakner, hvis dette er tilfelle.... Skulle så gjerne konfrontert han med det, for jeg holder på å gå ut av mitt gode skinn! Kan jo ikke ta dette på tlf, men lurer på om jeg klarer å holde meg til han kommer hjem....

HJELP!

Mannen min kjøpte for han husker ikke hvordan det føltes med kondom og hadde lyst til å prøve på meg en gang... men de ble liggende i skuffen... Et tips til deg, sjekk hvor mange som er oppi.... så teller du igjen om en stund :-)  Eller... neste gang dere har hyrdestund, spør om dere kan prøve med gummi en gang, du lurer på hvordan det kjennes :) 

Anonymous poster hash: ce838...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde blitt veldig skeptisk. Nevn det for ham på telefon, kanskje har han en helt naturlig grunn. Kanskje han f.eks runker med kondom?



Anonymous poster hash: 39505...56d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chance1365380587

Hei. Jeg tror at mannen din hadde sørget for å gjemme kondompakken bedre hvis han var utro. Jeg har en venninne som hadde kondomer i et skrin som sønnen hennes visste om, slik at han kunne ta hvis han trengte det. Han hadde ikke mors velsignelse, men alternativet var verre med tenåringsgraviditet mente mor.

 

Jeg ville ha sett etter andre tegn på utroskap enn en dårlig gjemt kondompakke.

 

De var ganske godt gjemt for å si det sånn... Det var en 10-pack og det var bare 4 igjen. Det lå to avrevne pakninger oppi også.

 

Ikke har vi tenåringsbarn heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chance1365380587

 

Mannen min kjøpte for han husker ikke hvordan det føltes med kondom og hadde lyst til å prøve på meg en gang... men de ble liggende i skuffen... Et tips til deg, sjekk hvor mange som er oppi.... så teller du igjen om en stund :-)  Eller... neste gang dere har hyrdestund, spør om dere kan prøve med gummi en gang, du lurer på hvordan det kjennes :)

Anonymous poster hash: ce838...339

 

Det var bare fire stk igjen i pakken. Tror ikke jeg klarer å vente en stund, før jeg sier noe... Jeg er jo helt skjelven nå.

 

Tviler på at han runker med de også, han har aldri gjort det før ihf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle så gjerne konfrontert han med det, for jeg holder på å gå ut av mitt gode skinn! Kan jo ikke ta dette på tlf, men lurer på om jeg klarer å holde meg til han kommer hjem....

HJELP!

For all del, vent med konfrontasjonen / spørsmålene til han kommer hjem. Hvis det virkelig er noe tvilsomt som ligger bak, er det lurt å SE reaksjonen hans og ingen grunn til å gi ham flere dager på å fabrikere en historie.

Det er umulig for oss uten forstående å gjette om han er utro eller ikke. Men så lenge du ikke lette på et strengt privat område, er du i din fulle rett til å spørre hva dette handler om - og det bør du gjøre i en rolig setting uten tilhørere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chance1365380587

For all del, vent med konfrontasjonen / spørsmålene til han kommer hjem. Hvis det virkelig er noe tvilsomt som ligger bak, er det lurt å SE reaksjonen hans og ingen grunn til å gi ham flere dager på å fabrikere en historie.

Det er umulig for oss uten forstående å gjette om han er utro eller ikke. Men så lenge du ikke lette på et strengt privat område, er du i din fulle rett til å spørre hva dette handler om - og det bør du gjøre i en rolig setting uten tilhørere.

Du har helt rett, jeg vil gjerne SE reaksjonen...

 

Jeg har jo nå fått luftet meg litt her, så det føles ikke så panisk lenger. Han er verdens beste mann å være gift med, og har høye familieverdier, så jeg ville ikke trodd det om han.

Men det er jo det de sier alle sammen, som blir forrådt....

 

Takk for litt svar fra dere alle sammen, det var godt å få det ut. Men jeg må jo finne ut av det... men ikke på tlf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var ganske godt gjemt for å si det sånn... Det var en 10-pack og det var bare 4 igjen. Det lå to avrevne pakninger oppi også.

 

Ikke har vi tenåringsbarn heller.

Sjekk søppelkassen i nærheten, eller spør han direkte. Se på hans reaksjon. Overreagerer han kan det være muffins på fære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men uansett.... se det positive i det... han beskytter seg i det minste... Bedre å finne det ut på denne måten enn at du plutselig får en uforklarlig kløe på et unevnelig sted ;-)



Anonymous poster hash: ce838...339
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Lenge siden jeg har vært her...

Jeg er en jente på 45 år som har vært gift med min kjære i 16 år. Vi har det fint, og det har aldri vært noe tull mellom oss, og vi har to barn.

Nå er har noen dager på vestlandet med datteren vår hos noe familie.

I går lette jeg i skapet hans etter noe, og fant en pakke kondomer! Vi har aldri brukt kondomer, og det eneste jeg klarer å tenke på nå, er at han driver med noe på si! Det er vel ingen som helst annen grunn til at han skulle ha kondomer til noe!!??!!

 

Uff, har ikke sovet i hele natt, og ser for meg hele livet rakner, hvis dette er tilfelle.... Skulle så gjerne konfrontert han med det, for jeg holder på å gå ut av mitt gode skinn! Kan jo ikke ta dette på tlf, men lurer på om jeg klarer å holde meg til han kommer hjem....

HJELP!

Ikke lett dette. Jeg ville som deg tolket dette som tegn på utroskap, og siden jeg er en av dem som ville ønsket å vite ville jeg spurt mannen min neste gang vi var alene. Hva ønsker du? Ønsker du å bryte om han bekrefter utroskap, og har det betydning for deg om det er flere one-night-stands vs en fast elskerinne? Tenk gjennom dette før du finner ut hva du skal gjøre med det, er mitt råd. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Men uansett.... se det positive i det... han beskytter seg i det minste... Bedre å finne det ut på denne måten enn at du plutselig får en uforklarlig kløe på et unevnelig sted ;-)

Anonymous poster hash: ce838...339

 

 

Så du mener det er positivt å kanskje være utro så lenge han beskytter seg? Hadde det vært min mann hadde det ikke vært akseptabelt i det hele tatt, beskyttelse eller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er en mann som onanerer med kondom, veldig praktisk.

Tror ikke mannen din gjemmer kondomer i skapet, er han uro, vil han ha de på jobben. Han tar de frem når du er borte.

Kanskje du skal konsentrer deg litt om sexlivet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo typiskt uvitende tullinger; skyld på partneren for din utroskap.

 

Hvis den ene parten er utro, så er det fordi vedkommende har valgt å gjøre det, ikke fordi den andre mangler noe eller gjør noe galt.

 

Feiginger går bak ryggen på folk, lyver og bedrar. Folk med ryggrad tar tak i sine problemer, ordner opp og snakker sant og er ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo typiskt uvitende tullinger; skyld på partneren for din utroskap.

 

Hvis den ene parten er utro, så er det fordi vedkommende har valgt å gjøre det, ikke fordi den andre mangler noe eller gjør noe galt.

 

Feiginger går bak ryggen på folk, lyver og bedrar. Folk med ryggrad tar tak i sine problemer, ordner opp og snakker sant og er ærlig.

Det er alltid to(tre) parter i utroskap. Om du er "sliten" og ikke orker sex, flere år etter en barnefødsel, eller har tilbrakt hele permisjonen på kafe og blitt feit, kan du takke deg selv når gubber ikke gidder å mase lenger,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous poster hash: 39505...56d

Hvis den ligger i søppelkassen brukt er det tegn på at han bruker den til onanering. Han er vel ikke utro hjemme? Du kan jo bruke hansker når du går igjennom den. Beste måten å sjekke på!

Endret av tjohei1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stakkars han, sikkert ikke artig å måtte fortelle om måten han napper laksen til en opprørt kone heller. Du skulle aldri ha funnet den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...