Gå til innhold

P-pilleslutt


 cilie

Anbefalte innlegg

Etter å ha brukt dem i omtrent halve livet, føler jeg at jeg bør slutte pga pigmentering i ansiktet. Mn tidligere brune hud, blir nå ujevn til tross for bruk av faktor 50. Ikke moro.

Noen som har opplevd "goder" av p-pilleslutt? Håper jo at jeg nå skal bli et harmonisk menneske hehe , og at pigmenteringn gir seg og et par kilo minus hadde vært fint. Men dette er vel bare ønsketenkning ?

Egentlig har jeg ikke lyst til å slutte pga muligheten til å ta flere brett etter hverandre, noe jeg alltid gjør. Å forholde meg til syklus og blødninger h v e r mnd er ikke fristende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange opplever økt sexlyst ved p-pilleslutt, og for de fleste er jo det et pluss! :)

 

Ellers kan kanskje hormonspiral være et alternativ? Inneholder vel langt mindre hormoner enn p-piller, og de fleste opplever da å miste mensen helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ønskes velkommen!

Hormonspiral høres bra ut, men jeg har ikke barn og skal jeg ha noen, bør det skje om ikke altfor lenge, så det får heller bli et alternativ senere.

Jeg har nok brukt p-piller mest for andre goder enn prevensjonsdelen nå i det siste. Skulle gjerne hatt de videre. Men ikke moro å bli skjoldete i ansiktet etter en uke i sydligere strøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...