Gå til innhold

I dag så jeg...


tonie

Anbefalte innlegg

En helt uvanlig ung pike. Jeg oppfattet jo med det samme at det var noe som ikke stemte helt, men det tok litt tid før jeg kom på hva det var. Hun var ca 16, og hun hadde kort brunt hår, og ikke det vanlige lange blonde med sideskill. Og som ikke det var nok, hun hadde ikke Converse og jeansshorts heller! Sjokkerende, virkelig sjokkerende. Hvordan skal det gå med henne, tro?

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En helt uvanlig ung pike. Jeg oppfattet jo med det samme at det var noe som ikke stemte helt, men det tok litt tid før jeg kom på hva det var. Hun var ca 16, og hun hadde kort brunt hår, og ikke det vanlige lange blonde med sideskill. Og som ikke det var nok, hun hadde ikke Converse og jeansshorts heller! Sjokkerende, virkelig sjokkerende. Hvordan skal det gå med henne, tro?

Hva? Så du et tilfelle av arten uten langt blondt eller lyst hår?!? Jeg sliter med å huske hvem som er hvem av min nieses venninner; de ser skremmende like ut hele gjengen. Med ett unntak, en rødhåret som ikke er sylslank. Så det finnes visst noen få unntak også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk ikke hun var sminket i det hele tatt! :(  Jeg vurderte å sende en bekymringsmelding, men så kom jeg på at det sikkert ble litt mye styr. Jeg vet jo ikke hva hun heter engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En helt uvanlig ung pike. Jeg oppfattet jo med det samme at det var noe som ikke stemte helt, men det tok litt tid før jeg kom på hva det var. Hun var ca 16, og hun hadde kort brunt hår, og ikke det vanlige lange blonde med sideskill. Og som ikke det var nok, hun hadde ikke Converse og jeansshorts heller! Sjokkerende, virkelig sjokkerende. Hvordan skal det gå med henne, tro?

Hehe :)

Jeg traff på noen av elevene mine i dag. Hadde nesten glemt hvor søte de er. Begynte plutselig å glede meg litt til skolestart, det gjorde jeg ikke før i dag. :)

I min klasse er det bare ei av de du beskriver, men jeg tror ikke jeg har noen uten Converse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...