Gå til innhold

Mislykket idiot


Caylee

Anbefalte innlegg

Jeg er en mislykket idiot. Ingen liker meg. Ikke her engang. Trådene mine blir slettet, ok jeg skjønner hvorfor. jeg skryter vist av meg selv ifølge begrunnelsen. jeg har fått en begrunnelse og jeg godtar den. men uansett er jeg ikke dum? hvordan klarer jeg å få til å at alle hater meg? det er tydeligvis meningen. Er jeg virkelig så ille? Hva faen er galt med meg, blir kasta ut fra alle steder. jeg gir opp snart.. håpet jeg skulle få støtte her..

 

Denne blir sikkert slettet men uansett skal ikke skrive "skryte" tråder (ifølge dere) igjen. jeg lover. jeg er snill. jeg følger regler.

Endret av Caylee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta tilbakemeldingene til deg, tenk over hva og hvordan du har skrevet i innleggene dine her og forsøk å opptre på en annen måte... 

 

Du kan gjerne også gjøre et forsøk på å skrive innlegg, og rett og slett spørre oss andre hva vi mener om dem. Da er du nødt til å ta tilbakemeldingene på alvor og ikke gå i forsvarsposisjon over svarene du får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mislykket idiot. Ingen liker meg. Ikke her engang. Trådene mine blir slettet, ok jeg skjønner hvorfor. jeg skryter vist av meg selv ifølge begrunnelsen. jeg har fått en begrunnelse og jeg godtar den. men uansett er jeg ikke dum? hvordan klarer jeg å få til å at alle hater meg? det er tydeligvis meningen. Er jeg virkelig så ille? Hva faen er galt med meg, blir kasta ut fra alle steder. jeg gir opp snart.. håpet jeg skulle få støtte her..

 

Denne blir sikkert slettet men uansett skal ikke skrive "skryte" tråder (ifølge dere) igjen. jeg lover. jeg er snill. jeg følger regler.

Jeg synes du er et forfriskende og fint innslag på dol. Har lagt merke til innleggene dine. Virkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du at du er en misslykket idiot? Det blir du bare om du er på samme stadie om 10 år. Jeg vet om folk som oppfører seg etter samme prinsipp som deg. 10 år eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mislykket idiot. Ingen liker meg. Ikke her engang. Trådene mine blir slettet, ok jeg skjønner hvorfor. jeg skryter vist av meg selv ifølge begrunnelsen. jeg har fått en begrunnelse og jeg godtar den. men uansett er jeg ikke dum? hvordan klarer jeg å få til å at alle hater meg? det er tydeligvis meningen. Er jeg virkelig så ille? Hva faen er galt med meg, blir kasta ut fra alle steder. jeg gir opp snart.. håpet jeg skulle få støtte her..

 

Denne blir sikkert slettet men uansett skal ikke skrive "skryte" tråder (ifølge dere) igjen. jeg lover. jeg er snill. jeg følger regler.

Jeg synes overhode ikke du er noen idiot. Men det er nå meg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mislykket idiot. Ingen liker meg. Ikke her engang. Trådene mine blir slettet, ok jeg skjønner hvorfor. jeg skryter vist av meg selv ifølge begrunnelsen. jeg har fått en begrunnelse og jeg godtar den. men uansett er jeg ikke dum? hvordan klarer jeg å få til å at alle hater meg? det er tydeligvis meningen. Er jeg virkelig så ille? Hva faen er galt med meg, blir kasta ut fra alle steder. jeg gir opp snart.. håpet jeg skulle få støtte her..

Denne blir sikkert slettet men uansett skal ikke skrive "skryte" tråder (ifølge dere) igjen. jeg lover. jeg er snill. jeg følger regler.

Hei!

Jeg fester meg sjelden ved personene bak tekstene, jeg er mest opptatt av ordene, tankene, rådene.

Så jeg hater deg ikke :-) for kan ikke huske du har skrevet noe rart eller dårlig :-)

Men lurer på om det var du som i en tråd støttet hww? Sånt er modig og står det respekt av, ikke være feig, men stå for det en selv kjenner er riktig og si/skrive det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta tilbakemeldingene til deg, tenk over hva og hvordan du har skrevet i innleggene dine her og forsøk å opptre på en annen måte... 

 

Du kan gjerne også gjøre et forsøk på å skrive innlegg, og rett og slett spørre oss andre hva vi mener om dem. Da er du nødt til å ta tilbakemeldingene på alvor og ikke gå i forsvarsposisjon over svarene du får.

Jeg skal det. Men jeg tør ikke skrive flere innlegg. For jeg vet ikke hvordan jeg skal formulere meg annerledes. Det tør jeg ikke risikere. Tror jeg burde holde meg anonym som mulig..... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er et forfriskende og fint innslag på dol. Har lagt merke til innleggene dine. Virkelig :)

Tusen takk! Det var utrolig hyggelig å høre :)

You made my day, hehe ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du at du er en misslykket idiot? Det blir du bare om du er på samme stadie om 10 år. Jeg vet om folk som oppfører seg etter samme prinsipp som deg. 10 år eldre.

Hvordan syns du jeg oppfører meg da? Siden det er negativt å oppføre seg som meg 10 år eldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg fester meg sjelden ved personene bak tekstene, jeg er mest opptatt av ordene, tankene, rådene.

Så jeg hater deg ikke :-) for kan ikke huske du har skrevet noe rart eller dårlig :-)

Men lurer på om det var du som i en tråd støttet hww? Sånt er modig og står det respekt av, ikke være feig, men stå for det en selv kjenner er riktig og si/skrive det.

Det er bra! Nå ble jeg lettet, hehe ^^

Ja, det var meg ja. Tusen takk <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mislykket idiot. Ingen liker meg. Ikke her engang. Trådene mine blir slettet, ok jeg skjønner hvorfor. jeg skryter vist av meg selv ifølge begrunnelsen. jeg har fått en begrunnelse og jeg godtar den. men uansett er jeg ikke dum? hvordan klarer jeg å få til å at alle hater meg? det er tydeligvis meningen. Er jeg virkelig så ille? Hva faen er galt med meg, blir kasta ut fra alle steder. jeg gir opp snart.. håpet jeg skulle få støtte her..

 

Denne blir sikkert slettet men uansett skal ikke skrive "skryte" tråder (ifølge dere) igjen. jeg lover. jeg er snill. jeg følger regler.

Folk trenger ikke hate deg fordi om ikke alt du postes her godtas. Det er forskjell på å hate _deg_ og å mislike ting du gjør-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg er en mislykket idiot. Ingen liker meg. Ikke her engang. Trådene mine blir slettet, ok jeg skjønner hvorfor. jeg skryter vist av meg selv ifølge begrunnelsen. jeg har fått en begrunnelse og jeg godtar den. men uansett er jeg ikke dum? hvordan klarer jeg å få til å at alle hater meg? det er tydeligvis meningen. Er jeg virkelig så ille? Hva faen er galt med meg, blir kasta ut fra alle steder. jeg gir opp snart.. håpet jeg skulle få støtte her..

 

Denne blir sikkert slettet men uansett skal ikke skrive "skryte" tråder (ifølge dere) igjen. jeg lover. jeg er snill. jeg følger regler.

Liker deg jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk trenger ikke hate deg fordi om ikke alt du postes her godtas. Det er forskjell på å hate _deg_ og å mislike ting du gjør-.

Uansett hva jeg poster er det galt. Til og med når jeg lurte på om noe var epilepsi ble det slettet O__o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan syns du jeg oppfører meg da? Siden det er negativt å oppføre seg som meg 10 år eldre?

 

Negativt er vel feil ord. Jeg mener oppføre seg på en måte som ikke er smart med tanke på sin egen livskvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det frosken sa er riktig og viktig! Folk er slettes ikke enige med meg i alt jeg sier og gjør. Heldigvis! Uenighet og konstruktiv kritikk kan være en viktig ressurs, og lede til forbedringer, nye perspektiver og ny innsikt/kunnskap.

 

 



Anonymous poster hash: 11189...607
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...