Gå til innhold

Tenk om - Tvile på mine egne sannheter


Caylee

Anbefalte innlegg

Tenk om verden ikke er slik jeg tror? Tenk om jeg tar helt feil? Tenk om legene har rett? At det bare er vrangforestillinger som nesten har tatt livet av meg? Tenk om jeg blir lurt i døden av de døde og øynene? Tenk om ingenting er av det ekte? At den virkelige verden er som den var før? Før legene mente jeg ble "syk".

 

Tenk om jeg ikke eksisterer? Tenk om jeg er et spøkelse? Tenk om alt er et spill? Tenk om jeg blir overvåket for å finne ut hvor mye jeg tåler? Tenk om avdelingen gjør dette for å teste meg.  

 

Herregud jeg blir gal...

 

Var dette innlegget bra? Eller var det fortsatt "skryteinnlegg"?

Endret av Caylee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det første avsnittet du skrev var fantastisk.

Det andre avsnittet du skrev var ikke det.

Alt som står i det første avsnittet stemmer. Ingenting i det andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var psykotisk trodde jeg alt var et spill i avdelingen. Men jeg husker ikke noe av det, har bare lest det i journalen. Fikk hukommelsestap på en måned pga psykosen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om verden ikke er slik jeg tror? Tenk om jeg tar helt feil? Tenk om legene har rett? At det bare er vrangforestillinger som nesten har tatt livet av meg? Tenk om jeg blir lurt i døden av de døde og øynene? Tenk om ingenting er av det ekte? At den virkelige verden er som den var før? Før legene mente jeg ble "syk".

 

Tenk om jeg ikke eksisterer? Tenk om jeg er et spøkelse? Tenk om alt er et spill? Tenk om jeg blir overvåket for å finne ut hvor mye jeg tåler? Tenk om avdelingen gjør dette for å teste meg.  

 

Herregud jeg blir gal...

 

Var dette innlegget bra? Eller var det fortsatt "skryteinnlegg"?

Hva vil skje om du satser på at første del av innlegget er rett? 

Hva om du følger det? 

Hva vil du miste? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første avsnittet du skrev var fantastisk.

Det andre avsnittet du skrev var ikke det.

Alt som står i det første avsnittet stemmer. Ingenting i det andre :)

Kanskje det. Er veldig i tvil :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva vil skje om du satser på at første del av innlegget er rett? 

Hva om du følger det? 

Hva vil du miste? 

Jeg vil ikke miste noe. Men kanskje de døde mister noe om de har rett. Stemmene er der fortsatt. Må bare ignorere i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Ja.. da var virkeligheten bedre. Savner virkelig den tiden..

Da bør du få rett medisin slik at vrangforestillingene forsvinner, du har det ikke godt med dem. Jeg vet hvordan det er, det er ikke en ønskelig "virkelighet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør du få rett medisin slik at vrangforestillingene forsvinner, du har det ikke godt med dem. Jeg vet hvordan det er, det er ikke en ønskelig "virkelighet".

Håper bare ting blir som før igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...