Gå til innhold

Aurorix et alternativ ved bp2?


FjellOgDalar

Anbefalte innlegg

FjellOgDalar

Jeg har seponert Lithionit pga bivirkninger. Har bp2 og bruker nå Lamictal og Seroquel, samt Rivotril mot epilepsi. Og Efexor, mot panikkangst. Nå har jeg vært bra av dette så lenge at jeg vurderer å seponere det. Jeg får de "pinlige" bivikningene. Ellers er det et godt preparat. Cipralex har ikke hatt effekt på meg, så derfor er jeg skeptisk til det.

 

Av erfaring vet jeg ikke får tilfredsstillende effekt av bare de to nevnte medikamentene. Depressive episoder kommer, men de blir dempet ned. Likevel er disse episodene risikable, for jeg kan bli svært destruktiv.

 

Så jeg lurer på om Aurorix kunne være et alternativ for å forebygge depresjon, eller brukes ved episoder? Synes det ser ut til å ha en "snill" bivirkningsprofil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...