Gå til innhold

kan jeg klage???

Anbefalte innlegg

I april/mai tok jeg en brystoperasjon og en mageplastikk på en privat klinikk. Siden det nå har gått en stund begynner jeg å bli litt misfornøyd med den ene operasjonen.Brystene er jeg kjempefornøyd med,men arret etter mageplatikken er jeg ikke førnøyd med.Arret etter operasjonen er så skjevt at det på den ene siden går helt opp til hoften mens det går langt nedover på den andre siden. Jeg går enda på kontroller på klinikken og jeg har nevt dette for kirurgen,men han mener at slike ting ikke er lett å gjøre noe med pga at det har grodd slik. Jeg mener at jeg har selv betalt mye for disse operasjonene og vil ha det ordentlig,men kan jeg forlange at det blir rettet på???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39364-kan-jeg-klage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...