Blomsterfluen Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Dette er noe jeg føler. Og dette er sant også, ifølge et forum på Internett, det at tanker kan overføres. Noen har sagt til meg at tanker ikke kan overføres til en annen, men det går faktisk an, tror jeg. Nesten hver gang jeg tenker på et ord i en gjettekonkurranse så finner den andre ordet jeg tenkt på. Leppene mine vibrerer litt og da ser de at jeg lyger. Jeg lyger veldig mye om ting. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Kroppsspråket kan avsløre en noen ganger, for eksempel når man lyver, og man kan ubevisst gi små hint om hva man tenker og mener, men ingen kan lese andres tanker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterfluen Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Jeg er usikker på hva jeg kal tro når det gjelder tankelesing, men jeg tror jeg er en magnet for sinna dyr. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Det er nok fordi de kan merke frykten din. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterfluen Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Dyr er ikke så glad i meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.