Gå til innhold

Krage på penis

Anbefalte innlegg

I går hadde jeg relativt "heftig" sex - noe som ikke er uvanlig mellom meg og min forlovede (Å GUD - For et innlegg dette skal bli! Angriper med litt humor - lettere å beskrive det da! Håper det ikke går ut over "nettiketten" ;-) Her kommer det:).

Etter samleiet hadde jeg til min store overraskelse fått en hard og skarp "krage" bak penishodet. Det var ikke noe "snapp", "knekk" eller smerte som skulle antyde at penis brakk, og heller ingen smerte mens det stod på. Tvert i mot! Sunt og normalt samleie om enn litt heftig! Dette har vi gjort mange ganger før uten at noen tok skade av det!

I slapp tilstand er kragen i dag fremdeles tilstede. Litt øm å trykke på (klyper man i dette organet så gjør det jo litt vondt hvis man tar hardt nok !), men langt fra noe smerte. Rett og slett en skikkelig markert "pølse" eller ring rundt oversiden av penis omtrent 5mm bak hodet - omtrent der hvor forhuden begynner/tar slutt.

Det virker som om kragen ligger i selve peniskroppen - den flytter seg ikke med huden og har ingen fellestrekk med andre relaterte artikler om kjertler og talgklumper jeg har lest om her. Hvis jeg klyper i den, blir den borte akkurat der jeg kløp, men den vender tilbake etter en stund. Væske ansamling?

Jeg er jo litt redd for "dingsen" min - den er jo god å ha, og jeg er veldig fornøyd og glad i den slik den var. Noen slik krage har jeg jo slett ikke bestilt til den, selv om forloveden min synes den var ganske fin og interessant! "Stort og lovende potensiale" var vel ordene hun brukte!

Spørsmålet er: Hva i all verden kan dette komme av, er det et brudd, vil det bli værre, vil det bli borte av seg selv, og dersom ikke - hva kan man gjøre med det? Er det virkelig mulig å "samleie i stykker" penis uten at man merker det (vi snakker her om normale samleier)?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39367-krage-p%C3%A5-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trygve Talseth, Urolog

Dette er nok en væskeansamling - eller ødem som det heter. Dette kommer av det traumet som penis er utsatt for under samleie. Dersom forhuden er litt trang, og blir liggende bak penishodet, vil dette oppstå. Det er ikke farlig og går over.

Er du mer i tvil, må du oppsøke lege som kan få se nøyaktig hva det dreier seg om og gi deg en bedre forklaring.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39367-krage-p%C3%A5-penis/#findComment-148916
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...