Gå til innhold

Trygdesvindel


TulleKoppen

Anbefalte innlegg

Hva om jeg er en trygdesvindler? Hva kjennetegner trygdesvindlere? Kan jeg selv vite om jeg har svindlet trygd?

 

Hva om jeg hver dag sitter og koser meg og later meg, på de hardtarbeidende og de flittiges bekostning, som friskere enn gjennomsnittsnordmannen?

 

Faen. Føler meg ikke bra nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du bevisst har forledet NAV og fastlegen din, og ler godt av tullingene som ikke har oppdaget konseptet gratis penger, er du en trygdesvindler. Hvis du av og til føler deg så bra at du lurer på hvorfor du er trygdet og har dårlig samvittighet for at du ikke er i jobb og bidrar til fellesskapet, er du ikke en trygdesvindler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bevisst har forledet NAV og fastlegen din, og ler godt av tullingene som ikke har oppdaget konseptet gratis penger, er du en trygdesvindler. Hvis du av og til føler deg så bra at du lurer på hvorfor du er trygdet og har dårlig samvittighet for at du ikke er i jobb og bidrar til fellesskapet, er du ikke en trygdesvindler.

 

Men jeg vet ikke. Jeg vet ikke noe som helst. Jeg kan være hvem som helst, jeg aner ikke. Det er jo mulig å gjøre ting uten å erkjenne hva man gjør. Jeg føler at det bare er tilfeldigheter som har gjort meg til en lovlydig person (hvis det er det jeg er), jeg har nok det som trengs for å bli en kriminell, en voldsmann. Jeg tror ikke jeg har noen personlighet, men styres utenfra - og da kan man gjøre mye grusomt hvis forholdene er slik at det er den naturlige "retningen"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg neppe så frustrert om jeg bare overser dette, gjør noe annet og tenker på andre ting, men er det riktig? Hvis man har gjort noe galt så bør man jo stå til rette for dette. I alle fall slutte å gjøre det gale man holder på med. Jeg tenker på dette store deler av hver dag, men får aldri noe svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke vet hvem du er og ikke husker hva du har gjort, er du neppe skikket for arbeidslivet... og det kvalifiserer langt på vei for en trygdeytelse. Snakk med fastlegen din, om du føler deg usikker og mistenkeliggjort!

Endret av Bella Dotte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke vet hvem du er og ikke husker hva du har gjort, er du neppe skikket for arbeidslivet... og det kvalifiserer langt på vei for en trygdeytelse. Snakk med fastlegen din, om du føler deg usikker og mistenkeliggjort!

 

Jeg husker godt jeg, men jeg vet ikke grunnene til ting jeg gjør.

 

Ja, jeg skal snakke med "hjelpeapparatet" om dette når jeg får sjansen, ja. Det ser jeg frem til. Men jeg har snakket om dette flere ganger tidligere og. Kommer nok ikke til å skje noe som helst, verken i den ene eller andre retningen. De gir meg ikke endelige svar, men gidder heller ikke bry seg om den potensielle svindelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sur kjerring

Jeg husker godt jeg, men jeg vet ikke grunnene til ting jeg gjør.

 

Ja, jeg skal snakke med "hjelpeapparatet" om dette når jeg får sjansen, ja. Det ser jeg frem til. Men jeg har snakket om dette flere ganger tidligere og. Kommer nok ikke til å skje noe som helst, verken i den ene eller andre retningen. De gir meg ikke endelige svar, men gidder heller ikke bry seg om den potensielle svindelen.

 

Ta det helt med ro. Det har neppe skjedd noen svindel her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det helt med ro. Det har neppe skjedd noen svindel her. 

 

Det kan vel hende. Er det ikke det psykopater gjør, da, manipulerer andre til å tro de er uskyldige?

 

Nei, beklager når jeg kverulerer på denne måten. Men dette er ting jeg tenker endel på...

 

Man har ingen garantier for noe som helst her i verden. Alt du vet kan være feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kan vel hende. Er det ikke det psykopater gjør, da, manipulerer andre til å tro de er uskyldige?

 

Nei, beklager når jeg kverulerer på denne måten. Men dette er ting jeg tenker endel på...

 

 

Har du ikke holdt på slik i årevis nå. Skal du fortsette med det, eller bruke tiden til noe mer fornuftig?

Anonymous poster hash: ee048...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke holdt på slik i årevis nå. Skal du fortsette med det, eller bruke tiden til noe mer fornuftig? Anonymous poster hash: ee048...812

Så jeg burde bare overse de gale tingene jeg gjør? Er det fornuftig da? Hva om hjelpeapparatet faktisk mener dette, og hva om det er sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så jeg burde bare overse de gale tingene jeg gjør? Er det fornuftig da? Hva om hjelpeapparatet faktisk mener dette, og hva om det er sant?

 

Siden du ennå ikke har hørt noe om dette fra hjelpeapparatet/NAV, er det neppe sant;)

Anonymous poster hash: ee048...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du ennå ikke har hørt noe om dette fra hjelpeapparatet/NAV, er det neppe sant;) Anonymous poster hash: ee048...812

Jeg føler noe er endret nå. De har lært "sannheten"... men nei. Det er sikkert ikke noe. Nå køyer jeg. Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg du skal nekte deg selv å skrive mer om deg selv som potensiell trygdesvindel. Du bare surrer deg inn i ditt eget tankerot. Det enkleste er å slutte å fordype seg så veldig i det rotet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faen heller. Jeg har da ikke svindlet noen som helst. Det der skal jeg snakke rett ut om neste gang jeg treffer noen av mine kontakter. Hvis de tror jeg har svindlet så får de si det. Jeg var en helt annen person før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Faen heller. Jeg har da ikke svindlet noen som helst. Det der skal jeg snakke rett ut om neste gang jeg treffer noen av mine kontakter. Hvis de tror jeg har svindlet så får de si det. Jeg var en helt annen person før.

 

Sånn skal det låte!

Anonymous poster hash: ee048...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sånn skal det låte!

Anonymous poster hash: ee048...812

 

 

Ja, er lei. Føles som de driver og "undersøker". Fastlegen spør sine andre pasienter "tilfeldig" om meg. Jeg får det nok bedre om jeg begynner å undersøke selv. De kan selvsagt lyve om hva de driver med, men jeg får se om de virker troverdige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er lei. Føles som de driver og "undersøker". Fastlegen spør sine andre pasienter "tilfeldig" om meg. Jeg får det nok bedre om jeg begynner å undersøke selv. De kan selvsagt lyve om hva de driver med, men jeg får se om de virker troverdige.

 

Selvfølgelig gjør ikke fastlegen dette. Men det vet du vel egentlig innerst inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...