Gå til innhold

Er jeg den eneste?


Caylee

Anbefalte innlegg

Er jeg den eneste som mener ABB er syk? og lider av vrangforestillinger? Jeg er enig i at han er tilregnelig, men burde han ikke behandles psykriatisk i fengselet? Eller er det bare jeg som er rar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jeg den eneste som mener ABB er syk? og lider av vrangforestillinger? Jeg er enig i at han er tilregnelig, men burde han ikke behandles psykriatisk i fengselet? Eller er det bare jeg som er rar?

 

Ettersom dette var det store tvilsspørsmålet under rettsaken ville det være rart om det bare var du som mente det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten fun fact som jeg har reagert på i trådene dine.

 

Det heter psykiatrisk. Ikke psykriatisk. Og psykiatri, ikke psykriati. :)

Vedr. ABB: Tror det blir for omfattende om vi skal diskutere dette opp og ned her. Spesielt siden 4 psykiatere ikke greide å bli enige og rettsvesenet brukte månedsvis på det.

 

Vi får forholde oss til dommen; at han ikke var psykotisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom dette var det store tvilsspørsmålet under rettsaken ville det være rart om det bare var du som mente det.

Retten sa vel ikke at han var frisk, de sa bare at han var frisk nok til å være strafferettslig tilregnelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motorPrøysen

Så å si alle fagfolk mener nok at han er et dypt forstyrra menneske med alvorlig personlighetspatologi. Samtidig er det et mindretall som mener han er strafferettslig utilregnelig, altså sinnssyk i gjerningsøyeblikket. Dette er en vitkig forskjell. Selv om du ikke er sinnsyk betyr ikke det at du er frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er jeg den eneste som mener ABB er syk? og lider av vrangforestillinger? Jeg er enig i at han er tilregnelig, men burde han ikke behandles psykriatisk i fengselet? Eller er det bare jeg som er rar?

 

Han nok ikke helt god i hodet, men jeg tror ikke han har vrangforestillinger.

Anonymous poster hash: 05d04...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...