Gå til innhold

åtte mnd etter en mani


miakami

Anbefalte innlegg

For ca åtte mnd siden våknet jeg fra en manisk psykose. Jeg husket ingenting fra en måned tilbake. Idag føles det som om jeg har hatt et slag og ikke kommet meg i hjernen. Hjernen blir sliten og stressa av ingenting. Er helt avhengig av antipsykotika i tillegg til litiumen som var nok før. Å våkne fra en manisk psykose er vanskelig lenge. Håper det blir bra igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du blir frisk snart!

 

Føler meg ganske redusert av antipsykotika, jeg. Det kan jo være noe med det også, for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Nei antipsykotika hjelper masse. Spinnet sånn i huet at jeg ble lagt inn da jeg prøvde slutte

 

Du blir nok bra igjen men det tar sin tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Det hjelper faktisk ikke i det hele tatt. Det sier jo litt. Det beviser at det jeg sliter med er noe annet. At det er ekte,

Uansett tror jeg ikke du har rett medisin, uansett hva det er....ekte eller ikke, antipsykotika stopper det. Det betyr at du ikke har funnet rett medisin. Det jeg opplevde var ekte, jeg tror egentlig det er evner. Men AP tar bort evnene, jeg taklet bare ikke å ha det slik. Når du finner rett medisin vil det forsvinne, et medium sa til meg at medisiner stenger evnene ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...