Gå til innhold

"Differential"


TulleKoppen

Anbefalte innlegg

Symptomer:

 

Pasient har folkeskikk i sosiale lag, men snakker aldri om følelser eller svakheter. Trekker seg unna folk pga. skam, slik at situasjonen nå er null venner. Online adferd er en annen, da er det craving for oppmerksomhet og drama som gjelder. Handler ofte i online konflikter. Er konfliktsky IRL.

 

Diagnose:

 

???

 

Bakgrunn for henvisning:

 

Pasient er lei av å ikke bli forstått behandlingsmessig, og føler dermed ingen bedring gjennom terapi og de eksisterende tiltak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sinnsykt stor makt disse terapeutene har. Man kan jo ikke vite hva de egentlig prøver på, med snakket sitt, om det er å bringe deg opp/fremover eller om det er motsatt. Og uansett så er det jo de som har troverdighet - de kan gjøre hva de vil, bare de ikke biter over for meg slik at det blir åpenbart. Det er naivt å tro at det kun er de som par sparken er de korrupte, de er vel akkurat som mennesker flest, mer eller mindre onde - bare noen få mennesker er veldig onde.

 

Så jeg vet ikke hva jeg skal med en differensialdiagnose, jeg. Kanskje jeg bare skal prøve å slappe av med sånn livet er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok syk bare fordi jeg vil være det.

 

Kan ikke si jeg trives nå, men jeg skal forsøke å løse det ved å se på Dansefot Jukeboks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok syk bare fordi jeg vil være det.

 

Kan ikke si jeg trives nå, men jeg skal forsøke å løse det ved å se på Dansefot Jukeboks

 

For meg ser det ut til at du bruker dol til å forsterke et negativt selvbilde. Du spiller deg ut på måter som gjør det vanskeligere å være positivt innstilt til deg, og du fremprovoserer også evt. negative reaksjoner fra andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg ser det ut til at du bruker dol til å forsterke et negativt selvbilde. Du spiller deg ut på måter som gjør det vanskeligere å være positivt innstilt til deg, og du fremprovoserer også evt. negative reaksjoner fra andre.

 

Kan være det, ja, ser den. Jeg vet ikke helt hvorfor det skulle være sånn, men. Prøver man ikke å forbedre selvbildet, da? For seg selv og andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg er en veldig bitter person. Bitter på folk. Samfunnet. De vellykka, de som har det bra.

 

Dårlig dag. Sitter bare og tenker over de folka utenfor som har det gøy. Syns det er ubehagelig, jeg. Skulle ønske det var kaldt, mørkt og trist.

 

Det å skrive her har jeg bange anelser om. Jeg tenker jo at naboene sitter rundt og følger med på hva jeg skriver. Når jeg skriver dette her kommer det sikkert en reaksjon fra dem. Det gjør det selvsagt ikke, men hvis stemningen der endrer seg, f.eks. ved at de begynner å le mer, så er jo det et tegn på at de har lest dette.

 

Kviet meg veldig for å gå ut i dag. Jeg gjorde det etter om og men. Totalt fremmede folk driver liksom og snakker om "historien" min... hvordan jeg var før... hvordan jeg oppførte meg for lenge siden... hvordan jeg havnet i psykiatrien... skjebnen min.

 

Nå parodierer de meg som er trygdesvindler.

 

Det er i realiteten bare folk som hygger seg i helgen. Så ja. Jeg er en veldig bitter person. Angstbitersk eller hva det heter.

 

Føler egentlig ikke noe særlig angst, blir bare sliten i hodet av all selvhenføringen. Det trekker humøret ned, også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok syk bare fordi jeg vil være det.

 

Kan ikke si jeg trives nå, men jeg skal forsøke å løse det ved å se på Dansefot Jukeboks.

 

Det anbefales ikke. Dansefot Jukeboks blir man syk av.

Anonymous poster hash: 1f930...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomer:

 

Pasient har folkeskikk i sosiale lag, men snakker aldri om følelser eller svakheter. Trekker seg unna folk pga. skam, slik at situasjonen nå er null venner. Online adferd er en annen, da er det craving for oppmerksomhet og drama som gjelder. Handler ofte i online konflikter. Er konfliktsky IRL.

 

Diagnose:

 

???

 

Bakgrunn for henvisning:

 

Pasient er lei av å ikke bli forstått behandlingsmessig, og føler dermed ingen bedring gjennom terapi og de eksisterende tiltak.

 

På hvilken måte blir du ikke forstått?

Anonymous poster hash: 1f930...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På hvilken måte blir du ikke forstått?

Anonymous poster hash: 1f930...dae

 

 

De sier jeg er en ordentlig og ålreit person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier jeg er en ordentlig og ålreit person.

 

Ja, er det noen grunn til å tro det ikke stemmer?  

Anonymous poster hash: 1f930...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, er det noen grunn til å tro det ikke stemmer?  

Anonymous poster hash: 1f930...dae

 

 

Ja, absolutt. Syns det er åpenbart, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, absolutt. Syns det er åpenbart, jeg.

 

Og det hadde hjulpet deg hvis de sa du var det stikk motsatte av  ordentlig og ålreit ?

Anonymous poster hash: 1f930...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og det hadde hjulpet deg hvis de sa du var det stikk motsatte av  ordentlig og ålreit ?

Anonymous poster hash: 1f930...dae

 

 

Nei, selvsagt ikke, men jeg føler jo ikke at det er riktig og/eller bra at de har et helt feil bilde av meg. Tror jo det er viktig med forståelse av pasient i terapi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, selvsagt ikke, men jeg føler jo ikke at det er riktig og/eller bra at de har et helt feil bilde av meg. Tror jo det er viktig med forståelse av pasient i terapi.

 

Det er nok ditt selvbilde som ikke er helt i vater.

Anonymous poster hash: 1f930...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er nok ditt selvbilde som ikke er helt i vater.

Anonymous poster hash: 1f930...dae

 

 

Kan jo være sånn og ja... ser jo det. Skal prøve å tenke mer i de baner! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...