Gå til innhold

Flau over meg selv..


Caylee

Anbefalte innlegg

Jeg har trodd de merkeligste ting. Nå tviler jeg og noe har jeg gått helt bort fra. Nå er jeg så flau. Er det mulig? Hvorfor i huleste tenkte jeg sånn? Kan si en ting jeg er flau over. Jeg trodde jeg var profet. Nå tviler jeg på om det er sant eller ikke. Hvorfor i huleste sa jeg det?? En annen ting var at personalet spionerte på meg, noe jeg nå vet ikke er sant. Eller at var to monstre rundt meg. Herregud.. Jesus..

 

Arghh.. er irritert på meg selv. Når jeg trodde skulle jeg holdt det for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har trodd de merkeligste ting. Nå tviler jeg og noe har jeg gått helt bort fra. Nå er jeg så flau. Er det mulig? Hvorfor i huleste tenkte jeg sånn? Kan si en ting jeg er flau over. Jeg trodde jeg var profet. Nå tviler jeg på om det er sant eller ikke. Hvorfor i huleste sa jeg det?? En annen ting var at personalet spionerte på meg, noe jeg nå vet ikke er sant. Eller at var to monstre rundt meg. Herregud.. Jesus..

 

Arghh.. er irritert på meg selv. Når jeg trodde skulle jeg holdt det for meg selv.

Det er vanlig at virkelighets oppfatningen endres når du begynner å bli bedre, mye rart man kan "fantasere" om når psykosen er der. Det er normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig at virkelighets oppfatningen endres når du begynner å bli bedre, mye rart man kan "fantasere" om når psykosen er der. Det er normalt.

Det er sikkert normalt men er fortsatt flaut :(

Nå vet jeg det jeg trodde ikke er sant, eller ialfall mye av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert normalt men er fortsatt flaut :(

Nå vet jeg det jeg trodde ikke er sant, eller ialfall mye av det.

Har vært flau jeg og, så jeg forstår deg i alle fall om ikke annet. Men du får tenke at du var syk og nå har blitt bedre, det er jo positivt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært flau jeg og, så jeg forstår deg i alle fall om ikke annet. Men du får tenke at du var syk og nå har blitt bedre, det er jo positivt. :)

Bra det er fler enn meg som er flaue (ikke at det er bra du er flau hehe). Ja, det er jo positivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det er fler enn meg som er flaue (ikke at det er bra du er flau hehe). Ja, det er jo positivt :)

Ikke lett når hele virkeligheten slår sprekker, men godt at en blir bedre. Glad på dine vegne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har trodd de merkeligste ting. Nå tviler jeg og noe har jeg gått helt bort fra. Nå er jeg så flau. Er det mulig? Hvorfor i huleste tenkte jeg sånn? Kan si en ting jeg er flau over. Jeg trodde jeg var profet. Nå tviler jeg på om det er sant eller ikke. Hvorfor i huleste sa jeg det?? En annen ting var at personalet spionerte på meg, noe jeg nå vet ikke er sant. Eller at var to monstre rundt meg. Herregud.. Jesus..

 

Arghh.. er irritert på meg selv. Når jeg trodde skulle jeg holdt det for meg selv.

Men så langt jeg har forstått så er du innlagt? Jeg synes ikke dette er noe å være flau over, de ansatte  har opplevd dette før og det å være syk er ikke noe å være flau over, dette tyder vel på at du begynner å bli bedre også, gjør det ikke?

 

Ønsker deg virkelig god bedring:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...