Gå til innhold

Opprydning etter drapsaker.


Miss Piggy

Anbefalte innlegg

Marius som ble knivstukket har vært endel i media i det siste, og jeg leste en gammel artikel der han forteller historien sin. Jeg ble rystet av at han fortalte han hadde vært innom leiligheten for fire uker siden. (ca 2 månder etter hendelsen) og den var fortsatt tilgriset av hans og den drepte kameratens blod. Jeg trodde politiet sørget for å få noen til å vaske vekk blodet, spesielt når det er snakk om et drap? Det må ha vært grusomt for Marius å komme inn der igjen å se alt blodet!

:(

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10077072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må være ille å komme inn der etter så lang tid, og så er det ikke ryddet opp!

 

Jeg vet neimen ikke hvem som har ansvaret - vil vel tro at det er eiers ansvar etter at politiet er feridg med etterforskningen. De burde vel ha leid inn et byrå til å gjøre rent - tror ikke jeg hadde orket det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være ille å komme inn der etter så lang tid, og så er det ikke ryddet opp!

 

Jeg vet neimen ikke hvem som har ansvaret - vil vel tro at det er eiers ansvar etter at politiet er feridg med etterforskningen. De burde vel ha leid inn et byrå til å gjøre rent - tror ikke jeg hadde orket det selv.

Med eier, mener du da eier av leiligheten? Hva da med drap som skjer ute? Da er det vel kanskje kommunen sitt ansvar. 

 

Det kan vel ikke være så lett for eier av leiligheten å vaske den selv. Det koster også endel penger å leie noen til å vaske. Men det blir sikkert dekt av saten?

Syns like vel at profesjonelle burde ta seg av å sydde opp etter ett drap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da burde man sjekke leiekontrakt og forsikringsvilkårene. Hvis ikke de dekkes der, må man rette sitt krav mot ugjerningsmann ved rettsaken. Uansett burde huseier kunne trekke kostnader fra depositum om det finnes. Om staten dekker noe gjennom voldsofferersstatningsorningen er vel tvilsomt, men går vel an å spørre likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må man ta ansvar for selv både ved drap og selvmord. De fleste velger vel å leie inn et rengjøringsbyrå.

 

Er det sant? Uff, det må være en stor påkjenning for pårørende. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...