Gå til innhold

Selincro vs/ Campral - statistikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det finnes noen statistikk over de nevnte medikamentene, og ev virkestoffet naltrexon (iom at det ser ut for meg som en FK-tekst er under utarbeiding). Antabus er uaktuelt for meg pga. en kontraindikasjon. Forsøker Selincro og terapi nå... funker halvveis. Knekker suget litt, men ikke veldig mye. En del av bakgrunnen for suget må løses terapeutisk, men jeg sliter skikkelig med å gjøre min del av behandlingen uten videre. Valg... Jeg vet at mye koker ned dit. Imidlertid... Finnes det noe statistikk på hva som over tid har gitt de beste resultatene av støttebehandling? Selincro, Campral, naltrexon (som jeg forstår er på vei inn i norsk marked? Antabus? Finnes det alternativer med samme som virkningsmekanisme som Antabus   Finnes det noe annet jeg kunne bruke fast uten større risiko - med Antabuslignende effekter? Vet jo om Flagyl, men antibiotika kan man jo ikke gå på i eninga... Terapi... Det er vanskelig, og jeg sliter med å gjøre min del. Jeg trenger at noen virkelig ser at jeg henger utafor nå



Anonymous poster hash: e68bf...585
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...