Gå til innhold

Sletter dere facebookvenner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser ikke noe poeng i å være facebookvenn med personer som aldri viser noe interesse for det jeg skriver og som heller aldri gratulerer meg med dagen på gebursdagen. De som aldri trykker liker eller kommenterer, selv om det ofte viser at de er innpå, sletter jeg. Sletter dere mange? Evt. hvem sletter dere?

Anonymous poster hash: e345f...ff8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser ikke noe poeng i å være facebookvenn med personer som aldri viser noe interesse for det jeg skriver og som heller aldri gratulerer meg med dagen på gebursdagen. De som aldri trykker liker eller kommenterer, selv om det ofte viser at de er innpå, sletter jeg. Sletter dere mange? Evt. hvem sletter dere?

Anonymous poster hash: e345f...ff8

Har ingen venner jeg. Er det unormalt?

Anonymous poster hash: cf366...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bokblogger, og bruker Facebook nesten bare i reklamesammenheng med dette. Så jeg har over 700 "venner" på Facebook for å nå ut til et stort antall lesere. Derfor tar jeg sjelden eller aldri en opprydning i vennelisten min. Det hender jeg fjernet noen som legger ut ting jeg ikke liker, men det er sjelden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt noen få opprydninger og burde nok tatt flere... men tror enkelte kan ta det personlig. Det er ikke alle som er så aktive på facebook, og jeg selv har gjort noen endringer slik at jeg ikke får alle oppdatgeringene, og da er det mange nyheter jeg ikke får med meg og derfor ikke klikker liker.... jeg er bare snarturer innom facebook for  å se om noen har skrevet til meg og kanskje et par nyheter og bursdager jeg må huske å gratulere, men d ekke alle bursdager jeg får me dmeg heller, bare tilfeldig liksom... I starten skrev jo mine tidligere klassevenner til meg, men nå hører jeg aldri fra de, ingen liker eller noe, men tror d er noe facebookgreier med at du mottar oppdateringer fra de du snakker mest med, jeg er aldri innom deres profiler heller....... men nå tenker jeg at jeg ikke gidder ha de på vennelista - for jeg driter jo rett og slett i deres liv og ikke er jeg intr i gjenforeningsfest heller.....

Anonymous poster hash: 15db8...827
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du legger for mye i det å være venn på FB.

Mange jeg kjenner er på FB for å ha en viss kontakt med gamle venner etc., uten at de derved følger med daglig eller ukentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...