Gå til innhold

vanskelig å planlegge

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å trene i ett studio og går en del turer. Jeg har 2 barn og en mann som sliter med helsen så tid er ikke lett å finne. Ei venninne vil bli med å gå turer men jeg føler det er vanskelig pga jeg tar turer på sparket når det passer i hjemme. Men hun vil helst avtale tid på forhånd men jeg kan ikke det. Hun har ikke barn eller mann og det virker ikke at hun forstår at jeg må ta sånne ting på sparket. Har dere det også sånn med denne tidsklemma?

Anonymous poster hash: b3c31...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har begynt å trene i ett studio og går en del turer. Jeg har 2 barn og en mann som sliter med helsen så tid er ikke lett å finne. Ei venninne vil bli med å gå turer men jeg føler det er vanskelig pga jeg tar turer på sparket når det passer i hjemme. Men hun vil helst avtale tid på forhånd men jeg kan ikke det. Hun har ikke barn eller mann og det virker ikke at hun forstår at jeg må ta sånne ting på sparket. Har dere det også sånn med denne tidsklemma?

Kan du ikke bare si det akkurat som det er? At du ikke synes du kan prioritere å sette av tid til turgåing på bestemte tidspunkter da hverdagen din er for travel til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

For meg må mye planlegges, men feks tur til hundesletta eller joggetur må jeg ta når alt annet er gjort og jeg har tid.

Jeg kunne ikke bundet meg til faste avtaler med noen på hverdagen for slikt. Derfor selv om min venn bor ved siden av hundesletta så er det bare sporadisk og hvis hun tilfeldigvis har tid at vi sees der. Det syns jeg er forståelig og sånn det må være i en travel hverdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånn er det for meg også. Vi har forskjellige behov, og det er ikke alltid så lett å forstå hvordan andre har det. Jeg tror det er greit å være ærlig på hva man kan greie å få til, og ikke si kanskje, kanskje. Så får det være opp til den andre å avgjøre om det er bra nok eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...