Gå til innhold

løsemiddelskade?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Er en gutt på 20 år jobbet med maling og vasking med tynner i ei uke på båten jeg er på. Etter en uke følte jeg meg deppa plutselig og søkte opp løsemiddelskader og fikk nesten panikk når jeg så kroniske skader på hjerne, personlighetsendring og deprisjon som kan skje. Har skikkelig angst får sånt. Blei ganske svimmel og kvalm på slutten av dagen noen dager. Har 4 uker ferie idag og gleder meg ikke engang. Føler liksom bare meg tom og bekymret... håper ikke det blir slik for alltid.

Anonymous poster hash: d1446...af0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror vel at det er angsten din som gir deg disse følelsene, og ikke løsemidlene.

 

Tror ikke at løsemidler på forsvarlig nivå (bedriften du jobber på har vel HMS-tiltak) skal føre til slike reaksjoner, i alle fall ikke akutt. Det du har lest er vel om aktiv sniffing av slike stoffer, som fører til konsentrasjoner av en litt annen dimensjon enn ved arbeid med stoffene.

 

Prøv å ta dette helt med ro. Dersom angsten ikke gir seg, oppsøk hjelp for det hos fastlegen. Det samme gjelder dersom du mot formodning nå skulle gå inn i en depresjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest altfor mye om løsemiddelskade nå og er bare enda mer bekymret. Har vært bekymret nå i to uker og det vil ikke gi seg. Lest om hvor farlig eksponering for thinner osv. Greuer ikke å få inn at jeg er frisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...