Gå til innhold

Husker absolutt alle som har hatt psykose ingenting fra psykosetiden?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eller finnes det også folk som husker fra psykosetiden sin?

 

Jeg husker mest psykosene, det jeg har glemt er hva som skjedde i virkeligheten på den tiden. Synd, for jeg har glipp av så mye :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker masse fra tiden før jeg fikk hjelp, men jeg tror ikke det var psykose, selv om det ligner. Jeg husker f.eks. lærerne på skolen snakke om at de hadde lobotomert meg fordi alle mente jeg var farlig. Husker det som det skulle vært i går, faktisk. Men det er veldig ubehagelig å tenke på, da. Men som sagt, var nok bare tvangstanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker masse fra tiden før jeg fikk hjelp, men jeg tror ikke det var psykose, selv om det ligner. Jeg husker f.eks. lærerne på skolen snakke om at de hadde lobotomert meg fordi alle mente jeg var farlig. Husker det som det skulle vært i går, faktisk. Men det er veldig ubehagelig å tenke på, da. Men som sagt, var nok bare tvangstanker.

Da er det vel ikke virkeligheten du husker fra, men fra psykosen? (Hvis det ikke var tvangstanker da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel ikke virkeligheten du husker fra, men fra psykosen? (Hvis det ikke var tvangstanker da)

 

Husker begge deler, jeg! Jeg husker f.eks. at jeg lagde pannekaker en dag. Men når jeg lagde pannekaker måtte jeg ikke foreta brå bevegelser, fordi de overvåket meg og likte ikke det, fordi de mente jeg var psykisk utviklingshemmet og jeg latet som jeg ikke var det, med det resultat at jeg ble farlig.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:huh: 

Husker begge deler, jeg! Jeg husker f.eks. at jeg lagde pannekaker en dag. Men når jeg lagde pannekaker måtte jeg ikke foreta brå bevegelser, fordi de overvåket meg og likte ikke det, fordi de mente jeg var psykisk utviklingshemmet og jeg latet som jeg ikke var det, med det resultat at jeg ble farlig.  :)

 

Ja da husker du fra begge deler :) Jeg har mange sorte hull i hukommelsen :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen

Tenker du på å huske innholdet i psykosen eller hva som skjedde rundt en under psykosen?

Begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...