Gå til innhold

Bror i fantasiverden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk en telefon av min bror og når jeg skal inn på FB kommer jeg inn på hans side, der poppet det opp personlige meldinger på telefonen. Han driver på og skriver med flere damer, både norske og utenlandske. Det er kjærlighet i luften mellom han og flere og han lyger om yrket sitt, han er uføretrygdet. Han skriver han er singel men han er forlovet og de har et barn sammen. Jeg vil absolutt ikke komme inn på hans FB og sa det til han, ikke at jeg hadde sett meldinger. Hvordan får jeg bort dette? Og hvordan forholder jeg meg til det jeg vet? Jeg har jo ingenting med det, bør vel late som om jeg ikke vet noe? Tror dette er fantasier han holder på med, han er jo ikke utro men lever i en fantasiverden.



Anonymous poster hash: d17c0...bd6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk en telefon av min bror og når jeg skal inn på FB kommer jeg inn på hans side, der poppet det opp personlige meldinger på telefonen.

 

Han driver på og skriver med flere damer, både norske og utenlandske.

Det er kjærlighet i luften mellom han og flere og han lyger om yrket sitt, han er uføretrygdet.

Han skriver han er singel men han er forlovet og de har et barn sammen.

 

Hvordan får jeg bort dette? Og hvordan forholder jeg meg til det jeg vet?

Ad utlogging: Jeg har iPhone, så det er mulig oppsettet er noe annerledes på en evt android, men jeg scroller til venstre sånn at det mørkegrå menyfeltet kommer til syne, og scroller helt ned der LOGG UT ligger.

 

Om jeg var i dine sko og hadde kommet over det samme hadde det vært naturlig å si "du, jeg skulle sjekke FB-kontoen min, og før jeg skjønte at det ikke var min men din konto jeg var inne på ploppet det opp noen chattesamtaler fra noen damer som du åpenbart flørter med. Hva er greia? Noe å rydde opp i kanskje?"-ish.

 

Men, det er noe jeg ville/ kunne sagt til mine søsken - du vet best hva du kan si til dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis fått ordnet det med tlf nå, ingen flere meldinger og ikke mer på hans FB. Men nei, jeg kan ikke si det til han. Han vil nekte selv om jeg har sett det, får late som ingenting men håper samboeren finner det ut en dag. Da er det over og ut tror jeg, han lager ris til egen ræv. Det er hans liv.



Anonymous poster hash: d17c0...bd6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jammen jeg ville tatt en kopi av disse meldingene og chattene jeg (dersom du har tilgang til dem). Så ville jeg sendt det anonymt til hans samboer. Hun fortjener å få vite om det, så kan hun selv ta det valget hun vil utifra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått slettet alt nå, vil ikke ha det på mobilen og anger på at jeg tok imot telefonen. Jeg vet ting jeg ikke burde visst og alt gir meg en dårlig følelse, blir vanskelig å forholde seg til løgn og bedrag. Men jeg er jo ikke blind, han har holdt på slik før.



Anonymous poster hash: d17c0...bd6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...