Gå til innhold

Ryktene


TulleKoppen

Anbefalte innlegg

Ryktene
 
Jeg går hele tiden med en frykt for at det går rykter blant "folk" om meg. Tenker mye over mulighetene for at det står stygge ting om meg i diverse journaler, hvilket har spredd seg til "bygdetrollet", og om de snakker om min aktivitet på DOL, og alt det stygge jeg har skrevet. Det er jo ikke sånn at jeg snakker om dette med andre som en sannhet (det ville vel være å avsløre meg?), men det er noe som går gjennom hele dagen, spesielt når jeg går ut blant folk.
 
Jeg føler at toget snart har gått for meg. Jeg er så umoden at jeg nok kunne gått for en fjortiss. Det blir vanskeligere og vanskeligere å komme tilbake når jeg selv står stille, mens mine jevnaldrende vokser og utvikler seg.
 
Folk har begynt å unngå meg når de treffer meg ute. De snur seg vekk og later som de ikke ser meg og er opptatt med noe annet. Jeg ser på det som tegn på at de to nevnte teoriene har sannhet i seg.
 
Jeg skriver nok dette i et forsøk på å legitimere (for meg selv) at jeg mottar trygd og er lat!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Ryktene
 
Jeg går hele tiden med en frykt for at det går rykter blant "folk" om meg. Tenker mye over mulighetene for at det står stygge ting om meg i diverse journaler, hvilket har spredd seg til "bygdetrollet", og om de snakker om min aktivitet på DOL, og alt det stygge jeg har skrevet. Det er jo ikke sånn at jeg snakker om dette med andre som en sannhet (det ville vel være å avsløre meg?), men det er noe som går gjennom hele dagen, spesielt når jeg går ut blant folk.
 
Jeg føler at toget snart har gått for meg. Jeg er så umoden at jeg nok kunne gått for en fjortiss. Det blir vanskeligere og vanskeligere å komme tilbake når jeg selv står stille, mens mine jevnaldrende vokser og utvikler seg.
 
Folk har begynt å unngå meg når de treffer meg ute. De snur seg vekk og later som de ikke ser meg og er opptatt med noe annet. Jeg ser på det som tegn på at de to nevnte teoriene har sannhet i seg.
 
Jeg skriver nok dette i et forsøk på å legitimere (for meg selv) at jeg mottar trygd og er lat!

 

 

Here we go again!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du prøvd å gjøre noe med disse tankene?

 

Nei, kan man det? Er det noen tankeøvelser? Noen spesiell terapiform?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spill dum nu.

 

Gjør ikke det, da... eller tankeøvelser er kanskje dumt, men terapiformer? Jeg føler ikke at jeg får terapi der jeg går, det er bare samtaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør ikke det, da... eller tankeøvelser er kanskje dumt, men terapiformer? Jeg føler ikke at jeg får terapi der jeg går, det er bare samtaler.

 

Du får spørre doktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags middelhavsfarere er det du går hos?

 

Det kan de godt være. Er jo rart om de ikke har hørt om MCT når det skrives mye om det på nettet til og med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glem det jeg skrev i førsteinnlegget. Jeg har sikkert bare innbilt meg alt sammen.

 

Mye tankespinn hos deg, ikke godt :huh:

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg veit de veit noe. Det er eneste forklaringen på hvorfor de later som de ikke ser meg.

 

Du trenger nok nye briller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger nok nye briller.

 

Jeg veit dette. Det er ikke så mange mennesker i Norge, og det er cirka 170'000 brukere på DOL...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...