Gå til innhold

Ikke bra...


TulleKoppen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda, takk i like måte!  ;)

 

Den Truxal'en er gull verdt...

Det er bra :) Jeg hadde mareritt i natt, men sovna heldigvis igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler meg så klartenkt i kveld! Det er deilig.  :)

 

Just sayin'

Åhhh så fint å høre! Kan ikke bli bedre enn det :) Virker som du er veldig klartenkt også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh så fint å høre! Kan ikke bli bedre enn det :) Virker som du er veldig klartenkt også!

 

:)

 

Fint/bra å bry seg om andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

 

Fint/bra å bry seg om andre!

Det er sant. Det er viktig å bry seg om andre. Og det er du veldig flink til. Jeg liker deg kjempe godt og ønsker at du får det bedre snart. Du er virkelig en god sjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant. Det er viktig å bry seg om andre. Og det er du veldig flink til. Jeg liker deg kjempe godt og ønsker at du får det bedre snart. Du er virkelig en god sjel.

 

Godt å høre!

 

Jeg tror du vil bli god til å jobbe innen omsorg, bare du får orden på sykdommen!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre!

 

Jeg tror du vil bli god til å jobbe innen omsorg, bare du får orden på sykdommen!  :)

Tusen takk, det er hyggelig å høre!

Tror du vil passe veldig godt til det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, det er hyggelig å høre!

Tror du vil passe veldig godt til det også  :)

 

Hehe, nei, det tror jeg ikke. Jeg er klønete med mennesker. Jeg fremstår ikke som noen trygg omsorgsperson. Men jeg liker jo å hjelpe folk faktisk, og jeg kan litt om psykiatri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei, det tror jeg ikke. Jeg er klønete med mennesker. Jeg fremstår ikke som noen trygg omsorgsperson. Men jeg liker jo å hjelpe folk faktisk, og jeg kan litt om psykiatri...

nei nei! Det er du ikke! Du undervurderer deg selv. Jo, det er jeg sikker på at du gjør. Du har ialfall evnene. Så bra, det er en god start :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten: Håper det går bra med deg i dag!

 

Føler at det har vært en feil i hva systemet har kommer frem til. Føler at jeg har histrionisk personlighetsforstyrrelse og har lystløgnet alle symptomene... og det er det jo egentlig ikke noe morsomt å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at det har vært en feil i hva systemet har kommer frem til. Føler at jeg har histrionisk personlighetsforstyrrelse og har lystløgnet alle symptomene... og det er det jo egentlig ikke noe morsomt å tenke på.

Hva er histrionisk personlighetsforstyrelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er histrionisk personlighetsforstyrelse?

 

Har ikke så greie på det. Men uansett føler jeg at jeg har lystløgnet om symptomene, og at jeg egentlig er frisk. Ja, jeg løgner vel om dette også, i og med at dere kanskje vil se på meg som paranoid nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så greie på det. Men uansett føler jeg at jeg har lystløgnet om symptomene, og at jeg egentlig er frisk. Ja, jeg løgner vel om dette også, i og med at dere kanskje vil se på meg som paranoid nå.

Jeg tror du enten er paranoid eller har en ekstrem irriterende tvangstanke (iriterende for deg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...