Gå til innhold

NHD: Si ifra før det er forsent?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tanker om å kjøpe piller går rundt i hodet mitt. jeg er redd. tenk om jeg kjøper det? eller verre tar de? Da er jeg ferdig. De vonde kreftene prøver å overtale meg. tenk om jeg gjør det istedenfor å gå på skolen? Burde jeg ringe og si ifra nå? Men da blir jeg innlagt på nytt :( det er vist bare bråk med meg..

Anonymous poster hash: c1c5c...3bc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Caylee, jeg synes du skal be om hjelp. Dette blir for mye for deg.

Nå virker det som det du har mer er angst for å skade deg selv ("tenk om..") men likevel, du trenger hjelp utover det dette forum kan gi deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caylee, jeg synes du skal be om hjelp. Dette blir for mye for deg.

Nå virker det som det du har mer er angst for å skade deg selv ("tenk om..") men likevel, du trenger hjelp utover det dette forum kan gi deg.

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten..

Vet ikke om jeg tør si ifra. Er redd jeg skal havne i "musefellen" igjen. Der de sier det er frivillig men så vil jeg skrive meg ut og de gjør om til tvang. Vil ikke gå i samme felle to ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang sa de jeg bare skulle være der i 2 månder friviligg. de gjorde om til tvang og var der faen meg i 10 måneder. Denne gangen sier de jeg kan komme frivillig i 3 dager. hahahahahahah så feil ass. De lyver!! De gjør sikkert om til tvang og 3 måneder

Endret av Caylee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caylee, 

Hvis jeg er syk og trenger hjelp, legger meg inn for tre dager og viser at jeg er enda mer syk enn jeg beskrev selv. Hva tenker du er best for meg?  

Hva ville du rådet meg til? Dra hjem eller bli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caylee, 

Hvis jeg er syk og trenger hjelp, legger meg inn for tre dager og viser at jeg er enda mer syk enn jeg beskrev selv. Hva tenker du er best for meg?  

Hva ville du rådet meg til? Dra hjem eller bli?

Jeg ville tenkt du burde vært der lenger og hadde sagt det til deg men ville ikke tvunget deg til det. jeg behandler folk med respekt og verdighet (jeg prøver iallfall) og det gjør man ikke når man setter folk på tvang og lurer de trill rundt.

Saken er at jeg VET jeg kommer til å bli der lenger enn 3 dager. De kommer ikke til å slippe meg når jeg først har gått inn den døren. Da er jeg fanget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tenkt du burde vært der lenger og hadde sagt det til deg men ville ikke tvunget deg til det. jeg behandler folk med respekt og verdighet (jeg prøver iallfall) og det gjør man ikke når man setter folk på tvang og lurer de trill rundt.

Saken er at jeg VET jeg kommer til å bli der lenger enn 3 dager. De kommer ikke til å slippe meg når jeg først har gått inn den døren. Da er jeg fanget.

Jeg sier takk for svar, og er glad for at du ville hatt meg der :) 

Da hadde jeg fått rett støtte. 

Kan du da planlegge å bli der lenge og få noen goder ut av det som å få gjennomført skolen? Kan du få hjelp til å gjennomføre skolen? Kan du gå på skole når du er der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier takk for svar, og er glad for at du ville hatt meg der :)

Da hadde jeg fått rett støtte. 

Kan du da planlegge å bli der lenge og få noen goder ut av det som å få gjennomført skolen? Kan du få hjelp til å gjennomføre skolen? Kan du gå på skole når du er der? 

hehe, så bra :)

Skolen og avdelingen er uavhengig av hverandre. Tror ikke man kan få noen goder dessverre. Men skole er det mulighet å gå på med mindre man er fare for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, så bra :)

Skolen og avdelingen er uavhengig av hverandre. Tror ikke man kan få noen goder dessverre. Men skole er det mulighet å gå på med mindre man er fare for seg selv.

Kommer vel an på hva du tenker på som goder. 

Om du ikke klarer skolen nå, men kan få hjelp til den, så ville jeg tro det var et gode. 

Skolen er kanskje noe som ikke i viktig å få til i år?

Det en ikke får jobbet imot, kan være smart å jobbe med. Om en vet det er slik det blir til slutt. 

Jeg håper du når dine mål Caylee. Jeg håper du gjør de tiltak som fører deg dit dine mål er. 

Jeg er fortsatt litt glad for at du ville støttet meg til å bli :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer vel an på hva du tenker på som goder. 

Om du ikke klarer skolen nå, men kan få hjelp til den, så ville jeg tro det var et gode. 

Skolen er kanskje noe som ikke i viktig å få til i år?

Det en ikke får jobbet imot, kan være smart å jobbe med. Om en vet det er slik det blir til slutt. 

Jeg håper du når dine mål Caylee. Jeg håper du gjør de tiltak som fører deg dit dine mål er. 

Jeg er fortsatt litt glad for at du ville støttet meg til å bli :)

Jeg klarte ikke skolen I fjor.. blir sinnsykt skuffa om jeg ikke klarer det i år heller. i dag var jeg ikke på skolen forsetter det slik går det to hell..

Tusen takk! Betyr mye at du mener det. Du er virkelig god du <3

Hehe, det var da så lite ;) Selvfølgelig ville jeg latt deg bli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke skolen I fjor.. blir sinnsykt skuffa om jeg ikke klarer det i år heller. i dag var jeg ikke på skolen forsetter det slik går det to hell..

Tusen takk! Betyr mye at du mener det. Du er virkelig god du <3

Hehe, det var da så lite ;) Selvfølgelig ville jeg latt deg bli!

Hva kan du gjøre for å få til skolen? Hvordan nå ditt mål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FADER!!!

jeg tror mamma så tråden. navnet på tråden!! Faen. :(

Nå gikk hun sikkert ned for å gå på datan for å se om hun så riktig. I så fall er jeg ille ute :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...