Gå til innhold

Jeg hater virkelig bøker og filmer!!


Caylee

Anbefalte innlegg

Jeg hater filmer, bøker. De ødelegger livet mitt. Oliver Twist har ødelagt livet mitt så mye at dere ikke aner og giftige hjerter. De 2 har ødelagt alt. De 2 har blitt en del av livet mitt,, eller vent litt.. nesten HELE livet mitt.

 

Jeg må dø fordi Nancy fra Oliver twist ble drept (noe som er min feil) Hun er også den ene stemmen i hodet og jeg ser hun for meg og kan prate til hun. Så er det Grace fra giftige hjerter. Hun døde fordi hun druknet (noe som er min feil) hun er også en stemme i hode + hun er en person som alltid går bak meg

 

Jeg tok tabletter på grunn av dette, på grunn av en bok og en film..

 

Det er helt sykt å si det, men eventyrverden har vist blitt virkelighet for det er faktisk virkelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Du må gjerne bruke DOL når du har gode spørsmål der du kan ha nytte av svarene.

 

Innlegg som det du her har skrevet,  ønsker vi ikke på dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan si at jeg hater Dødelig Våpen 1, for det var den filmen (med suicidal hovedperson) som skapte min nye "obsession" for et år siden. Men det blir feil, for det var bare en "trigger" til tankene.

Psykiske vansker ligger nok litt dypere. Vi skal være forsiktige med å se så overflatisk på det.

Men fy F så mange ganger jeg har ønsket at jeg ikke så den filmen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan si at jeg hater Dødelig Våpen 1, for det var den filmen (med suicidal hovedperson) som skapte min nye "obsession" for et år siden. Men det blir feil, for det var bare en "trigger" til tankene.

Psykiske vansker ligger nok litt dypere. Vi skal være forsiktige med å se så overflatisk på det.

Men fy F så mange ganger jeg har ønsket at jeg ikke så den filmen ;)

Dumt å høre at den trigget deg. Filmer trigger nok dessverre mange :/ Det kan jeg godt forstå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...