Gå til innhold

What? tusen takk...

Caylee

Anbefalte innlegg

Hvorfor stenger dere alle trådene mine. hater dere meg? Jeg viste det!! Jeg viste det hele tiden!! Jeg spurte bare om råd!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor stenger dere alle trådene mine. hater dere meg? Jeg viste det!! Jeg viste det hele tiden!! Jeg spurte bare om råd!!!

Hei!

Ingen hater deg vel her inne :-) hate skal mye mer til :-)

Vet ikke hvorfor de gjør det, de burde i vertfall stenge andres tråder oftere :-)

Du får prøve å tenke at det er mye uforstand også her inne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke konstruktivt for deg dette, du må forholde deg til dine behandlere i virkeligheten. Her inne er det lite vi kan gjøre for deg, men ingen hater deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Du kan ikke bruke DOL som en dagbok og skrive utallige innlegg hver dag.

Du har en behandlingskontakt i psykiatrien. Du er nå så syk at du bør bruke denne kontakten og ikke dette forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke snakke for NHD/Admin, men du bør (igjen) forholde deg til dine behandlere.

En annen ting du bør huske (uten at det betyr at noen hater deg) er at det finnes ganske mange andre her enn deg. Både NHD men til en viss grad også vi andre her (uten å virke selvopphøyende) er ressurser for å hjelpe til, og personlig vet jeg snart ikke hvor mye tid jeg kan bruke på å:

1) Fortelle deg at du trenger hjelp

2) Forsøke å få deg til å realitetsorientere deg.

2) er åpenbart umulig, så jeg foreslår at du hører på 1)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...